MP3 afspiller til bilen
Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 04-05-02 20:27

Er det nogen der har erfaringen med at lave deres egen MP3 afspiller til
bilen ud af
en gammel computer?

Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@lundbergvest.dk
www.underflow.dk

Fra : Leony

Dato : 04-05-02 22:11

"Jeppe Ladefoged [ICQ: 48978334]" <j.ladefoged@lundbergvest.dk> skrev i en
meddelelse news:3cd4357c$0$18594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er det nogen der har erfaringen med at lave deres egen MP3 afspiller til
> bilen ud af en gammel computer?

Læste en artikel i Datatid om en der havde gjort det. Det var vist ikke helt
let.
Hvorfor ikke købe en bilradio der kan spille mp3:
http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&varenr=738-CDX-MP70
eneste argument imod skulle lige være prisen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 05-05-02 09:32

Jeg har tænkt mig en afspiller med harddisk, så jeg bliver fri for at have
et hav af cd'er til at ligge ude i bilen.

Kan du finde ud af hvilket nummer af Datatid den artikel er i?

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 05-05-02 10:07

> Jeg har tænkt mig en afspiller med harddisk, så jeg bliver fri for at have
> et hav af cd'er til at ligge ude i bilen.

Du kan også få kommercielle løsninger med HD.

Mvh. Brian

Fra : Leony

Dato : 05-05-02 13:27

"Jeppe Ladefoged [ICQ: 48978334]" <j.ladefoged@lundbergvest.dk> skrev i en
meddelelse news:3cd4edaf$0$78778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har tænkt mig en afspiller med harddisk, så jeg bliver fri for at have
> et hav af cd'er til at ligge ude i bilen.

Det var det jeg regnede med var grunden.
Jeg synes bare en sådan løsning er ret upraktisk. Den fylder, du skal have
en skærm af en eller anden art.

Grunden til at jeg foreslog radioen var:
Nem adgang/betjening.
10 timers musik på en cd. Hvis du ikke kører mere end 10 timer om dagen, så
behøves du kun en cd i bilen.
Du slipper for bøvlet med at bygge den selv. Det regner jeg dog ikke som en
fordel, jeg ville være vild med sådan en udfordring. Men tit kan man ikke
rigtigt overskue konsekvensen af ens beslutning om selvbyg.

> Kan du finde ud af hvilket nummer af Datatid den artikel er i?

Jeg kan prøve men jeg skal i kælderen og rode lidt i de enorme stakke med
gamle computerblade. Så det kan være der går lidt tid, men jeg skal nok
vende tilbage.

Fra : Leony

Dato : 06-05-02 12:42

"Jeppe Ladefoged [ICQ: 48978334]" <j.ladefoged@lundbergvest.dk> skrev i en
meddelelse news:3cd4edaf$0$78778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kan du finde ud af hvilket nummer af Datatid den artikel er i?

Jeg har fundet en internetside som er meget bedre end den artikel i Datatid.
http://www.car-mp3.subnet.dk/
Adressen alene giver klar besked.
Jeg har fået helt lyst til at bygge et anlæg selv
Jeg mangler bare en bil at komme det i

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-02 11:01

> [...]
meddelelse news:3cd4357c$0$18594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er det nogen der har erfaringen med at lave deres egen MP3 afspiller til

Google er din ven:
<http://www.google.com/search?q=build%2Bmp3%2Bplayer%2Bcar&ie=UTF8&oe=UTF8&h
l=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=>

/Chr

Fra : FeZ

Dato : 05-05-02 11:51

"Christian Mygind" <mygind(a)c.dk> skrev i en meddelelse
> Google er din ven:
[snip kikset link]

Og http://makeashorterlink.com er din
--
FeZ

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-02 12:38

"FeZ" <spateldask@hotmail.nospam.com> skrev
> Og http://makeashorterlink.com er din

Smart ide, hvis man ikke skulle via en mellemregning (med reklame) - og hvor
svært kan det være, at copy/paste EN linie? ;oP

/Chr

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-02 12:40

"FeZ" <spateldask@hotmail.nospam.com> skrev i en meddelelse

Skriv "build+mp3+player+car" i en google-søgning.
Google er svaret på de fleste spørgsmål!

/Chr

Fra : Preben Bohn

Dato : 05-05-02 12:19

Se http://www.mp3projects.com