Rugklapper sucks
Fra : jesper

Dato : 04-05-02 12:48

Under pres fra reklamens magt fik jeg købt en pose rugklapper. Hold da op en
kedelig omgang! Min frokost bestående af rugklapper med leverpostej og
syltede agurker, var så kedelig og intetsigende, at jeg nu er nødt til at
finde mig en dessert for at komme ovenpå igen.
Bare en advarsel

Jesper

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 04-05-02 13:09

"jesper" <jnie@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> syltede agurker, var så kedelig og intetsigende, at jeg nu er nødt til at
> finde mig en dessert for at komme ovenpå igen.

Hej!

Helt enig. Jeg spildte 18 kr på en pose "rugpap", som efter èn prøvesmagning
røg direkte i komposten (stakkels orme...)
Måske kan man bage nogle lækre nogen selv??

Mvh. Line

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 04-05-02 14:12

"jesper" <jnie@privat.dk> wrote in message:
> [...]
> syltede agurker, var så kedelig og intetsigende, at jeg nu er nødt til at
> finde mig en dessert for at komme ovenpå igen.

Jeg synes faktisk de er okay - en fin kombination af sandwich og rugbrød og
gode at have med på madpakken.
Det eneste irriterende ved dem er den latterlige reklame...

/Kristina

Fra : cloe

Dato : 04-05-02 15:24

"Kristina Søndergaard" <Kristina_sondergaard@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ab0mmr$9pb$1@news.cybercity.dk...

> en

Jeg har slet ikke lyst til at prøve at smage dem overhovedet.

Fra : Tina

Dato : 04-05-02 20:38

> [...]
> syltede agurker, var så kedelig og intetsigende, at jeg nu er nødt til at
> finde mig en dessert for at komme ovenpå igen.

Jeg kan bedre lide de helt grove rugklapper, end jeg kan lide selv det
bedste rugbrød.

Smag og behag er heldigvis forskellig

Tina

Fra : Annika Pedersen

Dato : 04-05-02 18:48

jesper wrote:
> [...]
> leverpostej og syltede agurker, var så kedelig og intetsigende, at
> jeg nu er nødt til at finde mig en dessert for at komme ovenpå igen.

Må sige at jeg kan lide dem - dog skal de være rimelig nybagte, da de ellers
kan være en tør omgang at komme igennem.
Er de ellers nye, så synes jeg de er fair nok at komme igennem - med lidt
pålæg..
Og kan de få mig til at smide smøret væk, mere salat og være mere sund,
så... ja...

Dog er prisen riiiimelig høj kontra hvor meget der er i >< alm. rugbrød.

Annika

Fra : Charlotte & Jesper

Dato : 05-05-02 10:41

De kan spises hvis man rister dem på brødristeren. Men det bliver aldrig min
favorit.
VH