Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Check blir udbetalt ... hvordan?
Fra : Dopedog

Dato : 04-05-02 11:27

Hejsa jeg har fået en check på 500,- kroner,
så ville jeg høre om når man går ind i banken og indløser den, får man så
pengene eller blir de sat ind på ens konto eller ... ???

På forhånd tak!

-Ronnie

Fra : zcully

Dato : 04-05-02 13:53

Det bestemmer du selv....
Som regel giver hun dig bare pengene og så kan du sige at du hellere ville
have sat dem ind (hvis du altså vil det)

/Zcully

Fra : Dopedog

Dato : 04-05-02 20:48

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Det bestemmer du selv....
> Som regel giver hun dig bare pengene og så kan du sige at du hellere ville
> have sat dem ind (hvis du altså vil det)

Mange tusind tak for det

-Ronnie

Fra : Carl Munk

Dato : 04-05-02 17:45

"Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message

> Hejsa jeg har fået en check på 500,- kroner,
> så ville jeg høre om når man går ind i banken og indløser den, får man så
> pengene eller blir de sat ind på ens konto eller ... ???

Åh ved du hvad jeg fik igår en check fra Danske Bank's Telebank i
Brabrand på
12.000 kr. den var crossed. Ved du hvor jeg fik pengene udbetalt i
nærmeste Kvickly - så er de fri for at gå i banken med så mange penge

Fra : Bjarne_H

Dato : 09-05-02 23:02

"Dopedog" skrev d. 04-05-02 11:27 dette indlæg :
> Hejsa jeg har fået en check på 500,- kroner,
> så ville jeg høre om når man går ind i banken og indløser den, får man

> pengene eller blir de sat ind på ens konto eller ... ???

Når du er kommet ind i banken, skal du underskrive med dit navn på
bagsiden af checken. I banken kan du herefter vælge at få pengene
udbetalt i kontanter eller indsat på din konto.

Mvh
Bjarne H

http://www.kandu.dk/