Memento special edition
Fra : zcully

Dato : 03-05-02 23:04

Hejsa

Har hørt en del om en ny Memento 2 disc udgave, men er der nogen der har
detaljer?? Udgivelsesdato, materiale osv. Evt et link?
Den må jeg næsten eje. Jeg har den nu, men det er meget tyndt med extra
ting.

/Zcully

Fra : JSMadsen

Dato : 04-05-02 01:54

www.dvdfile.com har pressemeddelsen til at ligge.

--
/Jonas
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 55.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Morten Moth

Dato : 04-05-02 05:21

Det er self. fedt med ekstra "featurers" til en film, men hvorfor påføre
Memento noget der åbenbarer noget? Taler den ikke nok for sig selv?

Mvh
Morten

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-05-02 07:53

"Morten Moth" <mmot99@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Det er self. fedt med ekstra "featurers" til en film, men hvorfor påføre
> Memento noget der åbenbarer noget? Taler den ikke nok for sig selv?

Joda. Men filmen taler ikke om begrundelsen for de tekniske valg,
filmskaberne har taget. Er man til den slags, så er ekstramateriale en
nødvendighed.

MVH
Jens

Fra : Morten Moth

Dato : 04-05-02 14:19

Nu er termen "tekniske valg" ret bred (uden at være pedantisk , men hvad
forstår du ved tekniske valg?

mvh
Morten

Fra : KNL DtP

Dato : 04-05-02 08:39

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har hørt en del om en ny Memento 2 disc udgave, men er der nogen der har
> detaljer?? Udgivelsesdato, materiale osv. Evt et link?

Review: http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_4/memento_le.html

Cover + info: http://www.dvdshrine.com/previews/show.shtml?id=304

Købe:

> Den må jeg næsten eje. Jeg har den nu, men det er meget tyndt med extra
> ting.

Jeg var også lige ved at købe den, da den udkom, men læste at der var en del
virak om hvilken version der skulle hjem på hylden, og der var planlagt en
LE-udgave - så jeg ventede, men her til den 21. maj så er det endelig forbi

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : KNL DtP