Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp haster
Fra : johnny

Dato : 03-05-02 23:47

Er der nogle der kan hjælpe mig, jeg har fået et program fra nettet
med efternavn ISO
hvad skal jeg gøre for at få dette program til at virke, det består kun af
en fil på
95 mb er programmet pakket eller skal det døbes om !!
Håber at i kan hjælpe mig
Hilsen Johnny

Fra : Madsen

Dato : 03-05-02 22:51

johnny skrev:

> [...]
> består kun af en fil på
> 95 mb er programmet pakket eller skal det døbes om !!

Det har ikke ret meget med grafik at gøre, men ISO er et "spejl" af
en cd og kan derfor brændes med et brænderprogram ala CdrWin f.eks.

Du kan også hente indholdet ud af filen med IsoBuster f.eks.
<http://www.smart-projects.net/isobuster/>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 03-05-02 22:53

johnny skrev:

> Håber at i kan hjælpe mig

Forresten så må du hellere få stillet det ur også.

Madsen.

Fra : johnny

Dato : 04-05-02 23:03

Tak for hjælpen, Uret skulle nu være stillet
hilsen johnny

Fra : Madsen

Dato : 03-05-02 23:07

johnny skrev:

> Tak for hjælpen

Velbekom

> Uret skulle nu være stillet

Ja, uret passer nu, men pt. skriver vi altså kun d. 4 og ikke den 5.

Madsen.