Nokia 6210?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 03-05-02 18:13

Hej allesammen!
Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der har nogle erfaringer med
6210'eren?
Er det en god telefon?

Mvh Morten Nielsen

Fra : DJ

Dato : 03-05-02 18:42

Yep...jeg har dog lige fået den...har highspeed modem og ligger godt i
hånden...mine 2 brødre har haft en og på anbefaling af dem har jeg nu også
købt en til mit arbejde.
-DJ

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 03-05-02 19:23

"Morten Nielsen" <ronning@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der har nogle erfaringer med
> 6210'eren?

Det skulle jeg da mene.

> Er det en god telefon?

Se det er der delte meninger om. Der har været nogle problemer med den. Jeg
har dog ikke mødt nogen med dem. Jeg kan kun sige at det er den bedste
telefon jeg har haft. Der er mange rigtigt gode ting ved den.
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-05-02 23:19

> 6210'eren?
> Er det en god telefon?

Ja, de fleste af dem, du kan være uheldig at få en der er problemer med. Men
de fleste af dem er super tlf´er.

Jakob

Fra : DJ

Dato : 08-05-02 12:15

Hvad er problemerne med telefonen? DJE

Fra : HellFish

Dato : 04-05-02 13:22

> Hej allesammen!
> Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der har nogle erfaringer med
> 6210'eren?
> Er det en god telefon?

Det er bestemt en god telefon, jeg har dog lige købt min, men kender mange
der har sådan en, og det er på baggrund af deres anbefalinger jeg har købt
den.

--------

Bo

Fra : M.S.R.

Dato : 04-05-02 15:27

Har ikke haft andet end problemer med min N6210. Selvfølgelig de sædvanlige
problemer med intet signal osv.

Den er udskiftet med en N6310 på nokia's regning og det er bestemt en dejlig
telefon.

/msr

Fra : Allan Aarestrup

Dato : 08-05-02 19:23

"Morten Nielsen" <ronning@nielsen.mail.dk> wrote in message

> Hej allesammen!
> Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der har nogle erfaringer med
> 6210'eren?
> Er det en god telefon?
>
> Mvh Morten Nielsen

Nix det er den ikke !! Du skal købe en 6310 som har de samme
dimensioner og som er meget mere solid end 6210. Det gælder
for 6210 at den efter noget brug kan finde på at mute mic. når
man taler, at den selv låser op for keyboard, at tasterne kan
svigte og at menuerne er meget langsome, end ihvertfald 6310 er.
Gå efter 6310i, på den model kan med nemmere læse knapper, og backlight
er federe. (Den har også bluetooth, bedre stemmestyring, bedre kontakt
person arkiv, GPRS og tegnebog).

Jeg har en del erfaring fra mit arbejde med NOKIA.

Allan.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-05-02 00:40

Allan Aarestrup skrev:

>Nix det er den ikke !!

Der er forskellige meninger, jeg er meget tilfreds med min - har haft
den et års tid nu...

>Du skal købe en 6310 som har de samme
>dimensioner og som er meget mere solid end 6210.

Og koster en del mere.

> [...]
>man taler, at den selv låser op for keyboard, at tasterne kan
>svigte og at menuerne er meget langsome, end ihvertfald 6310 er.

Det er korrekt at der er problemer med nogle 6210ere, men absolut ikke
alle. Ved at opdatere softwaren [*1] kan man ofte fjerne nogle af
problemerne. Jeg er med min egen aldrig stødt på nogle af de nævnte
problemer.

*1 Nyeste version er 5.56 - se din version ved at taste *#0000#

venligst,
Lasse Hedegaard