Typografikark
Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 03-05-02 16:16

Er det muligt at oprette et eksternt tyopgrafikark i FP2002, hvis ikke er
det da muligt at få FP2002 til at pege automatisk på et ekstern
typografikark

hilsen
Brian
Hvis du ka' du li' små søde hunde
så kig nærmere her:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 03-05-02 16:49

"-=///DAX\\\=-" <spam_nejtak_anja-brian@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at oprette et eksternt tyopgrafikark i FP2002, hvis ikke er
> det da muligt at få FP2002 til at pege automatisk på et ekstern
> typografikark

Du benytter i øvrigt en counter fra "Simple counter" -du skal være opmærksom
på at den standser sin aktivitet.
Til det andet - ja, det er muligt.

--
ahw

Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 03-05-02 17:34

"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse

> "-=///DAX\\\=-" <spam_nejtak_anja-brian@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du benytter i øvrigt en counter fra "Simple counter" -du skal være
> [...]

Okay, men hvor og hvordan. Det med counteren vidste jeg godt, men har ikke
lige haft tid til at finde en ny og ændre det.

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 04-05-02 10:46

> [...]
> >

> Okay, men hvor og hvordan. Det med counteren vidste jeg godt, men har ikke
> lige haft tid til at finde en ny og ændre det.

Da det er et omfattende spørgsmål, som nogle måske kan svare bedre på end
jeg er i stand til, vil jeg anbefale dig i mellemtiden at anskaffe et af de
små hæfter om Frontpage eller eventuelt anskaffe bogen: Hurtig i gang med
FrontPage version 2002 -her står der hele 4 sider med punkt for punkt
vejledning i hvordan du gør det.

Hvad angår tælleren - hvorfor benytter du dig ikke blot af FrontPages egen?

--
ahw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 17:16

Sat, 4 May 2002 11:46:02 +0200, skrev "Arne Hertzsprung
Wilstrup" <ahw@ahw.dk>:

>Hvad angår tælleren - hvorfor benytter du dig ikke blot af FrontPages egen?

Siden ligger tilsyneladende på den plads, som internetudbyderen
giver sammen med opkoblingen og den understøtter ikke
FP-extensions.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 06-05-02 22:44

okay, jeg har nu oprettet et websted og har lavet rammer plus en <noframes>
sektion. Bagefter brugte jeg den "lille" hjælper til at oprette et ekstern
typografikark, men den "lille" hjælper ved ikke hvordan jeg tilføjer mit
typo til mit eksiterende websted. Er der nogen der ved hvordan, og inden A.
H. W. kun skriver ja til mit ? , må jeg hellere også spørge ad om der er
nogen der gider at besvarer mit indlæg med et svar om "hvordan, hvor,
hvorledes" *SMIL*

På forhånd tak

Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 06-05-02 23:01

Nevermind, jeg har selv fundet ud af det.:
1. opret websted eller webside
2. Opret typografikark -> "ny side eller websted" i menuen FILER
3. vælg sideskabeloner -> vælg fanebladet TYPOGRAFIKARK -> vælg
ønsket typografikark
4. Det aktuelle websted eller webside er aktiv -> i menuen FORMATER
vælg "kæder til typografikark"

voilá, et websted med et eksternt typografikark.

med venlig hilsen