Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Basisbank
Fra : PHK

Dato : 03-05-02 15:19

Jeg er lidt forundret over, at Basisbank´s (Bondefangerbanken)
renteforhøjelse ikke er omtalt her.

Da det er 3. gang, de tager røven (pardon my Frensch) på de kunder, der
hjalp dem igang i sin tid, gengiver jeg lige her hvad jeg modtog den anden
dag:

[Quote on}

Som god kunde i Basisbank, kan du nu blive Basiskunde. Basiskunde
bliver du ved at samle dine primære bankforretninger hos os.

Og det har du netop mulighed for, med de seneste produktnyheder
billån, boliglån og værdipapirhandel.

Som Basiskunde undgår du den renteforhøjelse, der som led i
prisstrukturændringer, finder sted pr. 5.maj i år.

Således tilbydes du som Basiskunde, stadig de samme lave renter -
nogle af markedets absolut mest attraktive priser.

Basiskunde er du, hvis du,

stiller sikkerhed i bil eller bolig

eller hvis du har

et gennemsnitligt indestående på kr. 25.000,- eller derover,
eller
(gennemsnit over 3 mdr)
en gennemsnitlig kursværdi af depot på kr. 50.000 kr. eller
derover
(gennemsnit over 3 mdr)

Opfylder du ovenstående, er du allerede Basiskunde, og du får
automatisk en mail og behøver ikke gøre yderligere.

Her kan du se de lave udlånsrenter, som du kender dem i dag, og
som du bevarer uændret som Basiskunde:
Nu 5.maj 2002
Lønkonto med kassekredit 7,90 % Uændret
Budgetkonto med kassekredit 7,90 % Uændret
Forbrugslån 7,90 % Uændret

Renteændring pr. 5. maj 2002:
Ønsker du ikke at blive Basiskunde, ændres renten pr. 5. maj
2002, således:
Nu 5. maj 2002
Lønkonto med kassekredit uden sikkerhed 7,90 % 9,90 %
Budgetkonto med kassekredit uden sikkerhed 7,90 % 9,90 %
Forbrugslån uden sikkerhed 7,90 % 10,90 %

Såfremt du vælger ikke at kontakte os inden den 5. maj 2002, kan
du desværre ikke i første omgang opnå status som Basiskunde, og
vil derfor blive påvirket af renteændringen. Men bemærk, at selv
disse rentesatser, fortsat er blandt markedets absolut bedste.

Alle øvrige priser, som fremgår af prislisten, er uændrede :
http://www.basisbank.dk/BBframeset.asp?page=priser.asp

Husk at kontakte os inden 5. maj i år, hvis du vil være
Basiskunde, og få den samme lave udlånsrente, som du allerede
kender.

[Quote off]

Jeg flytter mine ting til Jyske Bank. Jeg kender ingen andre banker, hvor
man risikerer pludselige renteforhøjelser (uafhængige af diskontoen) og
gebyrforhøjelser, som man bliver præsenteret for i Basisbank
(Bondefangerbank).

I øvrigt vil jeg give Basisbank (Bondefangerbank) ret: Sådan har jeg aldrig
fået bank før.

Med venlig hilsen
Basisbank

--
_
|_|

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 03-05-02 17:55

Det er nok fordi at de fleste af dem der var med fra starten er sprunget
fra. Alle dem jeg kender der var med fra starten sprang ihvertfald fra
allerede ved deres første "prisregulering"...inkl. mig selv.

Mvh. Brian

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 03-05-02 20:35

> [...]

> man risikerer pludselige renteforhøjelser (uafhængige af diskontoen) og
> gebyrforhøjelser, som man bliver præsenteret for i Basisbank

Flyt dem hellere til www.skandiabanken.dk
en go sikker bank

Fra : PHK

Dato : 04-05-02 09:32

"Poul Nyrop Rasmussen" <poul_nyrop@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Flyt dem hellere til www.skandiabanken.dk
> en go sikker bank

Jyske gav mig et bedre tilbud end Skandiabanken kunne klare, så deeet ... :)

--
_
|_|

Fra : Fagus