Tager på
Fra : banke

Dato : 03-05-02 15:13

Hej
Efter jeg har født er nu 19 mdr. siden har jeg faktisk taget 20 kg på.
Jeg syntes selv jeg spiser rimeligt, men jeg tager på bare at se på et glas
vand.
Jeg lider også meget af luft i maven.
Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kommer det til livs.
pia

Fra : Carsten Hansen

Dato : 03-05-02 21:30

Hej Pia

Har du overvejet at prøve Herbalife... Jeg kan kun anbefale det efter at
have prøvet det selv... Jeg blev så glad for det at jeg nu hjælper andre til
et bedre liv ved at sælge det selv som forhandler... Læs evt. mit indlæg om
pulver-slankekure...

MVH

Carsten

Fra : Nicolai

Dato : 03-05-02 21:56

"Carsten Hansen" <comprensivo76@hotmail.com> wrote in message

> [...]
til
> et bedre liv ved at sælge det selv som forhandler... Læs evt. mit indlæg

Ja, udnyt "desperate" mennesker. Herbalife er mere religiøst end det er
fornuft.

Nicolai

Fra : Ninett Green

Dato : 04-05-02 07:35

Det var dog det groveste at anbefale Herbalife, du mener det forhåbentlig
som en joke? Læs evt. om mine erfaringer med Herbalife på Qvinderne.dk.
Under heldigste omstændigheder er det harmløst, men er kendt for at kunne
skade tarme og fordøjelse - absolut ikke noget, der kan anbefales på en
seriøs NG, vel?

Der ER ingen nemme genveje til et sundt vægttab, vejen hedder sund og
rigelig mad og motion.
Det er vigtigt at få kikket lidt på dit daglige indtag af mad, for et eller
andet sted er der en ubalance, der gør, at du ikke forbrænder det du spiser.
Du er meget velkommen til at skrive til mig privat, hvis du vil have hjælp,
men du kan også finde meget inspiration på den omtalte webside. Det
vigtigste råd er at spise de kalorier, du har brug for, og fordele dem over
6 måltider om dagen, begyndende med morgenmad.

Der er INGEN, der tager på af at glas vand, kroppen kan ikke hente energi
til at danne mere fedt ud fra noget uden kcal. Men det var vist heller ikke
det, du mente, vel *SS*
--
Kærligst,
Ninett

Fra : Carsten Hansen

Dato : 04-05-02 12:14

Hej Ninett

Du kan rolig regne med at det IKKE var en joke at anbefale Herbalife... Jeg
har været inde på din side og se hvad du skriver og det er meget svært at se
hvad du egentlig har foretaget dig de 2 uger du var på kuren... du springer
f.eks. fra dag 4 til dag 14? Hvor mange mellemmåltider spiste du og vigtigst
hvad spiste du, hvor meget vand drak du? osv osv... jeg mener bestemt ikke
at din side kan lægges til grund for at afvise Herbalife... Jeg tror
nærmere, uden at vide det 100%, at du har gjort noget galt da du fulgte
systemet... Det lyder f.eks. heller ikke som om du har haft en seriøs
forhandler af det... det lyder som om du selv skulle følge op på din
fremgang og vedkommende ikke hjalp dig... Det er meget forkert i forhold til
de retningslinier Herbalife giver deres forhandlere...

Millioner af brugere i over 54 lande verden over, kan vel ikke tage helt
fejl?

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 04-05-02 12:50

Prøv vægtkonsulenterne www.vaegtkonsulenterne.dk

Dorthe

Fra : katja

Dato : 04-05-02 12:54

Carsten Hansen <comprensivo76@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd3c251$0$97288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Millioner af brugere i over 54 lande verden over, kan vel ikke tage helt
> fejl?

Jeg vil næsten vove at påstå, at du kan finde over dobbelt så mange
millioner af ikke brugere, som lever i de 54 nævnte lande, som påstår at de
mange millioner brugere du hentyder til, tager fejl!

katja

Ørjs for en syntaks jeg fik lavet der!

Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-05-02 14:57

On Sat, 4 May 2002 13:14:03 +0200, "Carsten Hansen"
<comprensivo76@hotmail.com> wrote:

>Millioner af brugere i over 54 lande verden over, kan vel ikke tage helt
>fejl?

Hej Carsten

Vil de millioner af brugerer så også åben fortælle hvad ingen
Herbalife forhandlere fortæller når de reklamere for produktet - at
man for at ikke at tage på igen og dermed bevarer vægttabet skal
forblive på pulveret og at pulveret rent faktisk koster det hvide ud
af øjene for der følger jo iflg jer forhandlere en hele masse med ved
siden af som skulle gøre vægttabet åååh så nemt som fx. en særlig the

???????????

Undrende hilsen
Camilla , der mener at vejen frem er sund mad og motion!!
--
Camilla

Fra : Ninett Green

Dato : 04-05-02 15:52

>Millioner af brugere i over 54 lande verden over, kan vel ikke tage helt
fejl?>

Eller også ved de bare ikke bedre endnu!
Der var også millioner af kvinder, der var lykkelige for Thalidomid, da det
kom frem. Eller Helsingørpiller eller Xenikal...!!

Selvom det ikke fremgår af teksten på min side, så fulgte jeg planen 100%,
drak de normale 2 liter vand, og var i kontakt med en superpro. forhandler
1-2 gange om ugen, og alligevel tog jeg på.

Faktisk har jeg svært ved at gennemskue, hvad Herbalife skulle gøre? Den
kostplan, der følger med, vil alene kunne fremkalde et vægttab, så hvorfor i
alverden tilføre alle de ekstra ting? Der er såmænd ikke noget
mirakelmedicin, (jeg har lagt alle ingredienserne ud på qvinderne.dk) så
hvorfor i alverden det skal koste en formue, begriber jeg ikke. Min dejlige
konsulent i Helsam, kunne sammensætte pakken til 1/3 af prisen, men hun
ville slet ikke tilråde vitaminer og mineraler i de doser, som Herbalife
anbefaler deres proselytter. Og jeg har faktisk mere tiltro til hendes
moral, end jeg har til Herbalife's.
--
Kærligst,
Ninett

Fra : Lene Bagge

Dato : 04-05-02 17:34

Mht. til vægttab er der nok ligeså mange holdninger som der er
fede/overvægtige mennesker ... derfor må det være op til den enkelte at
finde frem til vedkommendes måde at tabe sig på.

JEG mener, som mange andre, at kostomlægning og øget motion er vejen frem,
men det er nødvendigt at tro på, at dét er vejen frem. Og mener man ikke
det, kan man efter min overbevisning ligeså godt droppe det. Derfor mener
jeg, det må være op til folk selv, at bestemme hvordan det er
hensigtsmæssigt at tabe sig - dermed ikke sagt, at der ikke kan argumenteres
for og imod ens egen overbevisning, men MEGET af ens vægttab starter i
hovedet !

God arbejdslyst (for det er hårdt arbejde!) - Lene !

Fra : Carsten Hansen

Dato : 04-05-02 19:47

Produktet har eksisteret i over 20 år?! Så det er jo ikke ligefrem et
produkt der lige er kommet frem, og jeg ved at de investerer utroligt mange
penge i forskning og produktudvikling. Det er ikke for ingenting at de er en
af de eneste ernærings-producenter der kan handles på Nasdaq.
Min mor arbejder for en af europas største medicinal-virksomheder, så jeg
ved lidt fra hendes arbejde om hvad der skal til for at blive godkendt på
det amerikanske marked (hvor Herbalife stammer fra) og hvor hårdt
kontrolleret det er. Derfor har jeg også tiltro til at det de laver er
iorden. Hvis man vil være negativ, kan man altid finde et eller andet ved
alt, som man ikke kan lide... Det drejer sig også om positivt sind og
mentalt overskud...

Jeg kan se ud fra din hjemmeside at du skulle ligge mellem 80-100kg (er det
korrekt læst?) og så er 2 liter vand om dagen slet ikke nok... du skal
drikke mindst 1 liter vand pr. 25kg's kropsvægt... Så der er første fejl...

Jeg giver desuden Lene Bagge 100% ret i at det hele starter i hovedet...
Hvis ikke personen som starter på en kur er seriøs, så kan det ikke lade sig
gøre.. såre simpelt...

Jeg har opnået gode resultater med Herbalife og min tro på produktet og mig
selv er meget stor, så derfor bliver jeg ved.

Fra : Nicolai

Dato : 04-05-02 23:01

> [...]
> iorden. Hvis man vil være negativ, kan man altid finde et eller andet ved
> alt, som man ikke kan lide... Det drejer sig også om positivt sind og

Ja, præcis. Ligesom at tro kan flytte bjerge. Nok derfor at herbalife har
kunder. At et produkt er godkendt i forhold til de ting som det indeholder,
at jo ikke ensbetydende med at det virker? Snarere at de i USA mener, at det
ikke er skadeligt. Man kan købe alt muligt kosttilskud i USA, og hvis dit
argument er, "at hvis det er godkendt i USA, så virker det", så har USA da
mange mirakelprodukter og du er meget naiv. Problemet med kosttilskud er, at
man ikke rigtig kan bevise om det virker eller ej. Desuden, så er der
100-vis af producenter af kosttilskud i USA og dit argument er så, at alt
sammen virker, bare det er godkendt. Men hvorfor hedehulen er der så mange
overvægtige amerikanere, når de har tonsvis af "virkende" pulverkure. Og til
sidst, ja. Hvis man vil være negativ, er der altid et eller andet. Det samme
omvendt, hvis man vil være positiv og tro blindt på noget. Har man et
positivt sind, er der slet ikke brug for Herbalife.

Det som jeg synes er sjovt, det er at alle sælgere af Herbalife dækker sig
selv og produktet ind under, at hvis ikke det virker, så har man lavet noget
forkert. Det kunne jo endelig ikke være produktet som ikke virker.

Og hvis din tiltro til Herbalife bygger mere på de oplysninger du kommer med
foroven, så er det da sørgeligt. Tænk du ikke engang kan sige, at din tillid
til at produkt kommer fra egen erfaring, men at du vælger udfra Nasdaq, din
mor og amerikanske kosttilskudsregler.

> [...]
> korrekt læst?) og så er 2 liter vand om dagen slet ikke nok... du skal
> drikke mindst 1 liter vand pr. 25kg's kropsvægt... Så der er første

Så fordi du sælger Herbalife, så er du altså den helt store
ernæringsekspert? Hvilket belæg har du så for at påstå som du gør? Et
Herbalife internt salgskursus?

Desuden, så skriver hun, at hun var direkte vejledt af en pro. sælger af
Herbalife, som åbenbart har fortalt hende, at hun skulle drikke 2 ltr vand.
Hvem tager fejl? Ham eller dig? Eller har I ikke gået på samme salgskursus?

> Jeg giver desuden Lene Bagge 100% ret i at det hele starter i hovedet...
> Hvis ikke personen som starter på en kur er seriøs, så kan det ikke lade
sig
> gøre.. såre simpelt...

Og hvis man er seriøs, har man slet ikke brug for Herbalife.

> Jeg har opnået gode resultater med Herbalife og min tro på produktet og
mig
> selv er meget stor, så derfor bliver jeg ved.

Det er fint. Jeg gætter på, at man kan finde mange af din slags, i
amerikanske hysteri-gudstjenester.
Dem man altid ser i TV og deres faste ord "Oh Jesus, give me strenght" og
"Halleluja".

Forresten, så har jeg nogle bolcher, som giver dig din ønskefigur og
hudfarve på 2 dage og slet ingen bivirkninger. De smager af mint, som
samtidig giver frisk ånde. De er godkendt i USA, og firmaet bag, er på
Nasdaq. De sælges meget billige, er du køberen? Du skal bare være positiv,
som du selv skriver.

Nicolai

Fra : Carsten Hansen

Dato : 05-05-02 14:34

Jeg har aldrig påstået at jeg er ernæringsekspert eller læge for den sags
skyld. Det ville jeg aldrig gøre... Og hvis du læser ud fra det jeg har
skrevet at jeg har valgt produktet kun på grund at det handles på Nasdaq, så
er jeg da ked af at jeg åbenbart har udtrykt mig forkert... Disse var blot
yderlige argumenter... hvis du læser alle mine indlæg i denne debat, så vil
du forhåbentlig kunne læse dig frem til at jeg bruger herbalife og er meget
glad for det, og det er kun i henhold til egne erfaringer...

Jeg prøver skam heller ikke at dække mig ind med nogen som helst
undskyldninger... som jeg også skriver, hvis man ikke er seriøs, så virker
det ikke... og du har fuldstændig ret, hvis du er seriøs så kan man
gennemføre en kostændring... Herbalife er en kostændring, jeg siger ikke den
skal fortsætte i al uendelighed, men den er et godt skridt på vejen... Det
er et sted at starte... og som du nok vil give mig ret i, hvis man finder
noget der virker for en selv, så hvorfor ikke bruge det... Det kunne være en
blodtypediæt, som jeg også er tilhænger af...

Og så må jeg ærlig sige at din sarkasme er spildt på mig... Jeg kunne vende
den om og sige nøjagtig det samme til dig... du har åbenbart en blind tro på
at Herbalife er dårligt og ikke virker... Halleluja... Praise the god
almighty for shoving me the light... Bah humbug...

MVH

Carsten

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-05-02 22:06

> Efter jeg har født er nu 19 mdr. siden har jeg faktisk taget 20 kg på.
> Jeg syntes selv jeg spiser rimeligt, men jeg tager på bare at se på et
> [...]

Meget luft i maven skyldes at du drikker for lidt vand. Måske skyldes din
overvægt det samme? At du i farten forveksler tørst med sult, og du har jo
nok at se til med sådan en lille størrelse i huset.

Mvh Maria

Fra : banke

Dato : 04-05-02 22:47

Hej Maria
Ja når jeg nu tænker mig om drikker jeg ikke andet end max 2 glas vand om
dagen og resten kaffe.
Jeg vil prøve at huske at drikke vand, men jeg føler ikke tørst.
Mvh,Pia

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 05-05-02 09:18

> [...]
> vand.
> Jeg lider også meget af luft i maven.
> Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kommer det til livs.

For mig lyder det som om der stadig er ubalance i dine hormoner
efter graviditeten. Jeg vil foreslå dig at opsøge en god
zoneterapeut eller akupunktør og få nogle behandlinger, så din
naturlige balance kan indfinde sig igen..........så skal du se din
vægt falde - nok ikke til det samme som før du blev
gravid......men ihvertfald en del.

God fornøjelse og kærlige hilsner
J¤mfruen)