Geforce4 Ti4200
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-05-02 10:33

Til orientering:

Shg.dk får Geforce4 Ti4200 kort hjem omkring 25. maj og prisen bliver ca.
2099,-

NB! Jeg har ingen tilknytning til Shg, men bringer blot nyheden, da flere i
gruppen har spurgt om tidspunktet.

Nogen, der kender forhandlere, som får det hjem før 25. maj?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

"Det forstår jeg ikke, det burde virke." [TM]

Fra : [8000]Gul

Dato : 03-05-02 11:33

melder historien noget om om det er med 64 eller 128 MB ram???

Fra : Christian Catu

Dato : 03-05-02 11:55

"[8000]Gul" <powerrangers@oncable.dk> wrote in message
> melder historien noget om om det er med 64 eller 128 MB ram???

Er de ikke alle med 128 Mb

Fra : [8000]Gul

Dato : 03-05-02 15:56

> Er de ikke alle med 128 Mb

Nej. Der er 64 og 128 mb versioner. Dem med 128 er 20$ dyrere, og rammen er
lidt langsommere. Flere tests har vist at 64mb versionen er hurtigst i langt
de fleste tilfælde.

Fra : Soyo

Dato : 10-05-02 08:22

> Nej. Der er 64 og 128 mb versioner. Dem med 128 er 20$ dyrere, og
> rammen er lidt langsommere. Flere tests har vist at 64mb versionen er
> hurtigst i langt de fleste tilfælde.

Der skal såmænd nok være nogen der finder på at lave en 128MB version med
den hurtige RAM også.

/Oliver

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-05-02 11:42

[8000]Gul skrev: (messageID:

> melder historien noget om om det er med 64 eller 128 MB ram???

Nej, desværre. Men mon ikke det er 64Mb.

Fra : A. Aberin

Dato : 05-05-02 11:39

> Shg.dk får Geforce4 Ti4200 kort hjem omkring 25. maj og prisen bliver ca.
> 2099,-
Jeg er en af dem, som længe har ventet på Ti4200 kortene, men helt ærligt
en pris på 2099,- når et Ti4400 efterhånden kan købes til 2600,-

Fortæller historien noget om mærket på de kort til 2099,-??