Counter Strike - Jeg flipper ud!
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-05-02 19:01

Ja fandemig

Nu har jeg i 3 dage prøvet at finde en counterstrike 1.4 full
install. Men ikke lykkeds. Jeg har smidt min HalfLife CD i som kommer
nede fra forretningen. Jeg har opgraderes til 1.1.0.9. Nu vil jeg så
have en fuld installation af Halflife.

Jeg har 2 gange hentet en fil der var 105MB, men når jeg prøver at
installere vil den have at jeg installerer i det katalog hvor
counterstrike allerede ER installeret?!?! Hvorfor? Der har jo aldrig
været nogen anden Counter Strike? Man kunne også vælge at downloade
en MOD version på 117 MB tror jeg det var. Men til den fil stod der
at man kun kunne bruge den hvis man allerede HAVDE installeret en
tilligere version af Counterstrike?!

Jeg fatter minus? Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre? Jeg har
INTET counterstrike installeret, men den nyeste HalfLife. HVOR finder
jeg en fil jeg kan bruge?

Jeg bliver sgu glad hvis der er nogle der vil oplyse mig lidt

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-05-02 19:02

Palle Hans Jensen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.spil.computer:

> Jeg har opgraderes til 1.1.0.9. Nu vil jeg så
> have en fuld installation af Halflife.
^^^^^^^^^
CounterStrike!

Fra : Dopedog KDC

Dato : 02-05-02 20:02

Du henter først en fuld MOD installation af CS 1.3, derefter henter du MOD
upgraden 1.4

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-05-02 20:41

Dopedog KDC, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.spil.computer:

> Du henter først en fuld MOD installation af CS 1.3, derefter
> henter du MOD upgraden 1.4

Ikke let!

Jeg har været inde på http://www.counter-strike.net.

Jeg har prøvet at bruge deres guide: "I'm not sure what to do." Den
ender også med at foreslå 1.3, men når jeg vælger download tager den
mig hen til den ver. 1.4 som jeg har downloadet og som krævede at jeg
havde en anden CS liggende?! Se selv:

http://www.counter-strike.net/cswizard3_full.html

- Jeg har også gloet Boomtown igennem og kan ikke finde 1.3?!

Fra : Dopedog KDC

Dato : 02-05-02 21:12

Jamen så finder du bare CS 1.3 et-eller-andet sted på nettet... prøv at søg
efter det på www.google.com, www.yahoo.com eller www.jubii.dk måske endda...

-Ronnie

Fra : NN

Dato : 02-05-02 22:29

"Palle Hans Jensen" <diesel@pokerface.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installere vil den have at jeg installerer i det katalog hvor
> counterstrike allerede ER installeret?!?! Hvorfor?

Du har kommet til at hente retail udgaven, du skal hente CS MOD full 1.4

http://www.counter-strike.net/mod_full.html

Her er der flere mirrors du kan prøve.

> [...]
> en MOD version på 117 MB tror jeg det var. Men til den fil stod der
> at man kun kunne bruge den hvis man allerede HAVDE installeret en

Ja det lyder jo lidt dumt , men det er altså den du skal have fat i. Står
også nævnt på ovennævnt link

> [...]
> jeg en fil jeg kan bruge?
>
> Jeg bliver sgu glad hvis der er nogle der vil oplyse mig lidt

Prøv det

Med venlig hilsen

NN

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 04-05-02 14:35

NN, for lige at citere noget af det du skrev i dk.spil.computer:

> Du har kommet til at hente retail udgaven, du skal hente CS MOD
> full 1.4
>
> http://www.counter-strike.net/mod_full.html
>
> Her er der flere mirrors du kan prøve.

Jeg har prøvet alle mirrors. Ingen virker. Tætteste jeg kom var
fileplanet, hvor jeg oprettede mit et id ved Gamespy. Men så knækkede
filmen også.

Frustrerende at man ikke kan komme til at game!

Fra : NN

Dato : 04-05-02 19:41

> Jeg har prøvet alle mirrors. Ingen virker. Tætteste jeg kom var
> fileplanet, hvor jeg oprettede mit et id ved Gamespy. Men så knækkede
> filmen også.
´
Det forstår jeg ikke, men OK

> Frustrerende at man ikke kan komme til at game!

Det forstår jeg til gængæld. Jeg ved ikke om du har fundet noget endnu , men
ellers er her et par links du kan prøve.

http://www.dailyrush.dk/stories/7256/

http://www.fragland.net/?body=leech&dir=/halflife/mods/Counterstrike/client%
20files

http://games.jubii.dk/download/cs/Klient-opdateringer/

NN

Fra : ..::jmj::..

Dato : 03-05-02 05:34

"Palle Hans Jensen" <diesel@pokerface.dk> skrev i en meddelelse
> Ja fandemig

SNIP
> Jeg bliver sgu glad hvis der er nogle der vil oplyse mig lidt

Du kan kontakte mig, jeg har alle udgaver af CS (MOD-versionen) liggende på
min FTP-server..
Ingen problemer med at få dem installeret!

...::jmj::..

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-05-02 07:24

> Du kan kontakte mig, jeg har alle udgaver af CS (MOD-versionen)
> liggende på min FTP-server..
> Ingen problemer med at få dem installeret!

Cool... Er væk idag og iaften. Smider en mail efter dig i morgen!

Fra : Decker

Dato : 03-05-02 19:07

> [...]

>nede fra forretningen. Jeg har opgraderes til 1.1.0.9. Nu vil jeg så
>have en fuld installation af Counter-Strike.

Du skal finde en fil kaldet CSV14FULL.EXE, det er MOD-udgaven af
"Counter-Strike v1.4" til "Half-Life v1.1.0.9". Så hvis du har
Half-Life, skal du bruge MOD-udgaven af CS.

Kik på www.boomtown.dk og www.counter-strike.net

Hvad patch-filen til "Counter-Strike _Retail_" hedder ved jeg ikke, dog
har den versionsnummer "1.0.0.4", bare for at gøre forvirringen total

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com