Norge totalt amok i dansebandsfetivaler
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-02 15:38

NORGE I SAND DANSEBANDSFESTIVAL-INVASION:

Efter Norges første dansebandsfestival sidste år og dens enorme succes,
bliver der nu konkrurrence fra en lignende festival med akurat lige så god
musik. de helt store navne i Norden: vikingerne, ole Ivars o.s.v. -Læs selv
mere her:

http://www.dansebandfe

http://www.nrk.no/underholdning/1808777.htmlstivalen.no/

Som bekendt stormer dansebandsfestivalerne jo også freem i Sverige. Vi må
nok erkende at dansektop/dansebandsmusik er på vej til de helt store højder.
det går kun een vej - FREMAD.

NORSK TV AMOK I DANSEGALLA-RUS:
Læs forøvrigt om NRK TV som går amok i en sand dansegalla-rus. Allerede
inden sommerens mange dansegallaer tager man nu forskud med 3
dansegalla-programmer. Se under DK.MEDIER.TV

Hilsen musik-experten

Fra : Troels

Dato : 02-05-02 16:07

> det går kun een vej - FREMAD.

Ku' det gå andre veje???

/Troels

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 02-05-02 21:29

The weakest link "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>, dared
to write this anyway:

> [...]
>inden sommerens mange dansegallaer tager man nu forskud med 3
>dansegalla-programmer. Se under DK.MEDIER.TV

Betyder det så at du flytter til Norge?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-02 20:46

Jamen hovsa da. Sikke noget rod med de to link.Her kommer de rigtige, som
virker

http://www.dansebandfestivalen.no/

http://www.dansefestivalen.no/
_____________

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd14e52$0$49146$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-05-02 07:20

> NORGE I SAND DANSEBANDSFESTIVAL-INVASION:
>
> Efter Norges første dansebandsfestival sidste år og dens enorme
> succes, bliver der nu konkrurrence fra en lignende festival med
> akurat lige så god musik.

Kunne du så ikke sende de vamle bands Kandis, Bjørn & Okay osv.
derop? I kunne evt. lave en dansk lav-IQ-koloni på fjeldet, og så
simpelthen blive deroppe. I ville i de norske fjeldaber finde mange
ligesindede, og I samtidig ville i gøre Jeres gamle fædreland en
stor tjeneste.

> de helt store navne i Norden:
> vikingerne, ole Ivars o.s.v.

Hvem???

> Som bekendt stormer dansebandsfestivalerne jo også freem i
> Sverige.

Aner det ikke - couldn't care less.

> Vi må nok erkende at dansektop/dansebandsmusik er på
> vej til de helt store højder.

Og kulminationen vil nås når det måske en dag lykkes en af de
banko-væter, der i ders fritid skriver dansktop-telsterne, og
skrive et helt vers uden omvendt ordstilling - eller den dag et af
frontfjolserne fremfører en hel sang uden at præsentere det fjogede
dansktop-grin i mere end 50% af sagen.

> det går kun een vej - FREMAD.

Sådan vil det jo altid være for en total bundskraber...

> Læs forøvrigt om NRK TV som går amok i en sand dansegalla-rus.
> Allerede inden sommerens mange dansegallaer tager man nu
> forskud med 3 dansegalla-programmer. Se under DK.MEDIER.TV

Har desværre ikke tid, jeg har lovet at tage over til en ven og
kigge på maling der tørrer.

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg