Jeg tror nok det er her.
Fra : Kim Føhrby

Dato : 02-05-02 13:14

Jeg har lige fået et par kraftige opdrag hvor man ikke skal spørge om det
her. Men nu tar`jeg chansen og håber på at det er det rigtige forum. og hvis
det ikke er at der så er en der kan henvise mig til den rigtige.
Når jeg prøver at opdatere mine drivers som jeg har hentet hos Manlis
hjemmeside får jeg at vide at.. Installationsprogrammet ikke kan starte
installationen:
%1 er ikke et gyldigt win32-program. Hvorfor gør jeg det ?
grafikkortet er Manli Geforce2 MX 32mb AGP
Hvis der er nogle der kan hjælpe må de meget gerne skrive svaret i et
tydeligt sprog, da jeg er rimeligt ny i faget.
Venlig hilsen Kim.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-05-02 13:30

"Kim Føhrby" <fohrby@privat.tdcadsl.dk> skrev:
> Jeg har lige fået et par kraftige opdrag hvor man ikke
> skal spørge om det her. Men nu tar`jeg chansen og
> håber på at det er det rigtige forum. og hvis det ikke er
> at der så er en der kan henvise mig til den rigtige.

Du er landet rigtigt nu ;)

> [...]
> Installationsprogrammet ikke kan starte installationen:
> %1 er ikke et gyldigt win32-program. Hvorfor gør jeg

Det ved jeg ikke, men prøv:
<http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000>

Tryk på et af linkene "Download site", hent driverene
og installer dem.

> grafikkortet er Manli Geforce2 MX 32mb AGP
> Hvis der er nogle der kan hjælpe må de meget gerne
> skrive svaret i et tydeligt sprog, da jeg er rimeligt ny i
> faget.

Har prøvet, men det er faktisk lige til.

Mvh.
Mikael

Fra : Kim Føhrby

Dato : 02-05-02 13:42

Det har jeg prøvet, men det er det samme.Så snart den skal til at starte
selve installationen kommer den samme fejlmeddelelse.
Venlig hilsen Kim.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-05-02 13:34

"Kim Føhrby" <fohrby@privat.tdcadsl.dk> skrev:
[Mangler driver til Manli Geforce2 MX 32mb AGP]

Forresten så prøv at find et bedre emne næste gang,
fx. "Driver til Manli Geforce2 MX".

Mvh.
Mikael

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-05-02 16:04

Kim Føhrby wrote:

> %1 er ikke et gyldigt win32-program. Hvorfor gør jeg det ?

Meddelelsen om at noget ikke er et gyldigt win32-program tyder på at den
programfil som forsøges afviklet er beskadiget, det er nemlig fordi
Windows ikke kan finde ud af hvad der foregår.

Måske er dit download gået fejl, så prøv evt. at hente filen igen.

mvh

Bruno

Fra : Kim Føhrby

Dato : 02-05-02 16:15

Jeg har prøvet 5-6 gange. Og jeg får det samme svar hver gang.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-05-02 15:15

"Kim Føhrby" <fohrby@privat.tdcadsl.dk> skrev:
[Downloade filen igen]
> Jeg har prøvet 5-6 gange. Og jeg får det samme svar
> hver gang.

Hvad med fra et andet downloadsted?
Hvad med en ældre driver?
-> Eller en nyere beta driver?