Byggemateriale :-)
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 02-05-02 11:00

Hej alle
En lille ting til ale jer der har "pelsdyr".
Nu hvor det er forår, fældetid og fuglene bygger rede, kan man smide de hår
man børster af kattene ud i naturen. Fuglene snupper det med det samme, så
deres unger kan få noget at putte i.

Hilsen Nina

Fra : Birgitte

Dato : 02-05-02 11:23

Hej Nina
Vi praktisere altid dette, da vi også syntes, at fugleungerne skal have lidt
lunt at ligge i.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Inger Kaya

Dato : 02-05-02 11:36

det samme sker også her

/Trold, Tinka & Inger

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-05-02 11:48

Hihihi...vores Skt. Bernhard er ved at gøre klar til at smide sin store
vinterfrakke, når det sker, er der luksus-lejligheder til fuglene i hele
kvartere!
Hilsen Dorthe

Inger Kaya skriver:

Fra : Kate

Dato : 08-05-02 16:34

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> [...]
> smide de hår man børster af kattene ud i naturen. Fuglene snupper
> det med det samme, så deres unger kan få noget at putte i.

Det har jeg da slet ikke tænkt på og det til trods for at ha' haft
katte i 12 år. Det sker da fra nu af.

Kate