Nu må i sq hjælpe mig.
Fra : Henning Lund

Dato : 02-05-02 10:45

Wienerbrød som man kender fra bageren, kan man selv lave det eller skal der
en speciel ovn til det?
Hvis man selv kan, er der nogen der har et "mønster" som jeg må få.

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-05-02 14:40

Henning Lund skrev:

> Wienerbrød som man kender fra bageren, kan man selv lave det
> eller skal der en speciel ovn til det?

Det er vist ikke så meget ovnen, som udrulningen - eller rettere:
udrulningerne - af dejen, der er vigtig. Så vidt jeg husker, er
der en af bagerne her i gruppen, som har wienerbrødsanvisninger
på sin hjemmeside.

// Klaus

Fra : Henning Lund

Dato : 02-05-02 15:54

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> [...]
> udrulningerne - af dejen, der er vigtig. Så vidt jeg husker, er
> der en af bagerne her i gruppen, som har wienerbrødsanvisninger

Tak for svaret så mangler jeg bare "mønsteret".

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-05-02 16:09

Henning Lund skrev:

> så mangler jeg bare "mønsteret".

Mønstret?

// Klaus

Fra : Henning Lund

Dato : 02-05-02 18:53

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Mønstret?

Så opskriften, byggeanvisningen eller hvad det hedder.

Fra : Psyman

Dato : 02-05-02 19:49

Jeps det er http://www.bager-kim.dk

Fra : Henning Lund