Flere film af denne slags?
Fra : Mads A

Dato : 02-05-02 05:59

Har lige fået set Musa
http://us.imdb.com/Title?0275083

Fremragende film i samme stil (ja næsten da)
som "Crouching Tiger, Hidden Dragon",
Spørgsmålet lyder på: Er der flere i samme stil med denne form for
blændende kameraføring og anime-agtige kampscener?

Hvor køber man disse film på dvd i Danmark?

mvh

Mads A

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 02-05-02 08:34

Hej Mads,

du kan prøve på Multimedia Proshops hjemmeside, www.proshop.dk. De har og
kan skaffe en række film.

Fra : keldo

Dato : 02-05-02 15:07

www.asian-movies.dk har, som navnet siger en masse billige hongkong film.
Check deres side.

Fra : Mads A

Dato : 02-05-02 16:09

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> www.asian-movies.dk har, som navnet siger en masse billige hongkong film.
> Check deres side.
Done, hvilke kan anbefales,
Kan man lave specialbestillinger nogen steder efter f.eks. Silver Fox, Beat
og Chosen?

mvh

Mads A

Fra : Rikke & Brian

Dato : 02-05-02 18:11

Må jeg spørge hvor du har fået fat i den henne, har kigget hos Asien Movies
og et par andre steder, men kan ikke finde den nogen steder.

Hilsen Brian