alle som har problemer med mørke skærme i ~
Fra : Lars H.

Dato : 01-05-02 23:39

Hent dog Powerstrip fra tweak.
Så kan man med hotkeys ændre gamma og brightness inde i selve
spillene. Det er suverææænt.

Fra : Bigfoot

Dato : 02-05-02 08:47

"Lars H." <largo2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hent dog Powerstrip fra tweak.
> Så kan man med hotkeys ændre gamma og brightness inde i selve
> spillene. Det er suverææænt.

Har du et link?

-Bigfoot

Fra : // Overby

Dato : 02-05-02 08:52
Fra : Gerner

Dato : 02-05-02 11:13

On Thu, 02 May 2002 00:38:38 +0200, Lars H. <largo2@hotmail.com> wrote:

>Hent dog Powerstrip fra tweak.
>Så kan man med hotkeys ændre gamma og brightness inde i selve
>spillene. Det er suverææænt.

Hvorfor det, man har da et grafikkort hvor den slags ordnes i "egenskaber for
skærm" 3D + opengl m.m.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : - = KG = -

Dato : 02-05-02 12:00

> Hvorfor det, man har da et grafikkort hvor den slags ordnes i "egenskaber
> [...]

Ja, men det er ofte kun i spillene man vil have skærmen lysere - ikke på
desktop. Derfor er det langt nemmere hvis man spillere ofte at bruge hotkeys
end, at skulle i egenskaber hver eneste gang.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-05-02 17:09

> [...]
hotkeys
> end, at skulle i egenskaber hver eneste gang.
de fleste spil kan man i configen gå ind og definer brightness og gamma,
spiller selv cs og har selv skruet op for gamma og brightnes i config.cfg
filen fra 2.5 til 6.

Hygge

Fra : Gerner

Dato : 02-05-02 20:34

On Thu, 2 May 2002 13:00:07 +0200, "- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> wrote:

> [...]
>desktop. Derfor er det langt nemmere hvis man spillere ofte at bruge hotkeys
>end, at skulle i egenskaber hver eneste gang.

Jeg indstiller kun 3D og glide i egenskaber for skærm. Det ser ud til at man
sætter det for desktop, men det er kun vejledende for det man reelt sætter. Når
man går ud til desktop så ser den ud som den plejer.

Dette er naturligvis kun gældende for spil hvor lyset ikke kan sættes i spillet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto