Vend iMac 266 Mhz
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-01 04:29

iMac raisin 266 Mhz 4 G 32 M + 32 M

Avec les logiciels d¹origine (Mac OS 8.5, Apple wors 5, SOAP se etc...)
Possibilité de passé au Mac OS 8.6

4500 F

PS : Je suis en France à Paris

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 05-02-01 19:58

Hmmm, i hope you speak english...

I think there are better places to sell an iMac when you live in France.
This is a danish newsgroup so i don't think you shall expect to many
interested people...

Mark

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-02-01 10:30

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Hmmm, i hope you speak english...
>
> I think there are better places to sell an iMac when you live in France.
> This is a danish newsgroup so i don't think you shall expect to many
> interested people...

Har I bemærket hans navn? Grand Méchant Loup betyder så vidt jeg
kan tyde Store Stygge Ulv. Det er i øvrigt meget sødt, at farven grape
bliver til vindrue (raisin) på fransk. Oversættes farverne også til
dansk på den måde? Jeg kan overhovedet ikke finde ud af de farver. Min
musemåtte har således en helt anden farve, end jeg regnede med, da jeg
bestilte den. Pas i øvrigt på med at købe hans iMac. Tasterne på et
fransk tastatur sidder helt anderledes, end vi er vant til.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster