Rødvin...hårdt sort stads på proppen???
Fra : Clemmensen

Dato : 01-05-02 21:01

Hvad kan det være for noget? Da jeg åbnede en flaske
rødvin, sad der nogle små hårde sorte *sten* fast på proppen.
Jeg kunne smuldre dem med fingrene, og vinen lugter udmærket.
Tør jeg drikke den?

V.H.Clemmensen

Fra : Christina Geisler

Dato : 01-05-02 21:16

Det er vinsten og du kan sagtens drikke den.
Min kæreste siger lige, at det tit er god vin, der har vinsten.

Skål,
Christina