DNS og mail hotel, hvor ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-05-02 20:18

Hej,

Jeg mangler en ISP som kan lege dns server for mig, gerne med
mulighed for at jeg kan uploade zonefiler, eller ihvertfald pille
i mine entries.

Derudover skal jeg have mailhotel med følgende minimumsservices:
- Minimum 3 POP3 accounts (burde kunne klares) -
10-25MB total er rigeligt.
- Mail aliaser
- 1 POP3 account skal kunne assignes som Catch-all account
- Support for flere MX records til samme hotel
- Webmail af en eller anden form
- Anti-spam. Dvs. minimum check mod ORDB.

Jeg tror anti-spam vil være det sværeste at få.

Hvis jeg ikke ønsker mail ude i byen, men bare vil køre det selv,
hvor skal man så få sit .dk domænenavn placeret ?
--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-05-02 22:11

nospam@home.terminal.dk (Povl H. Pedersen) wrote in

> Hvis jeg ikke ønsker mail ude i byen, men bare vil køre det selv,
> hvor skal man så få sit .dk domænenavn placeret ?

Hvis det ikke må koste noget så er http://www.gratisdns.dk/ en
mulighed.

Flemming