Jespers fødselsdagsgave :-)
Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-05-02 15:56

Kære alle

Jeg har fødselsdag idag - og man giver jo ikke katte som gave, så
Pernille har givet mig "CitronMåneFigur" i fødselsdagsoverraskelse. I
kan se hende (i rå og ubehandlet opsætnig af en hjemmeside -
improvements vil come ) på
<http://www.garion.dk/katte/>

Venligst

Jesper Brunholm

--
IT-Vest Odense: <http://www.it-vest.sdu.dk/cim/>

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 01-05-02 17:51

Hej Jesper
Tillykke med fødselsdagen. Humn - det kan være at man skulle overveje at
give manden en så dejlig mis i fødselsdagsoverraskelse. Heh - jeg tror i
hvert tilfælde at han ville bliver riimelig overrasket.
Men.. igen - tillykke.

Mvh
Vibeke

Fra : Linda Thomsen

Dato : 01-05-02 23:56

Jamen tillykke med fødselsdagen!!! Der var dog en dejlig gave.
Her i huset var der også fødselsdag idag (1. maj) da Roquefort, husets
alderspræsident af en kat, fyldte 13. Gaven bestod af en ekstra skål med
Hills Senior Light, og en udvidet børstning og så var Rokke var tilfreds
Og uanset hvor yndig CMF ser ud, så ville den gave nok ikke have fået en
ligeså spindende modtagelse (selvom undertegnede ville have blevet akut
henrykt -og absolut vild og tovlig - på en god måde)

Hilsen Linda

- og fødselsdagssnork fra Rokke, der nu ligger og flader ud midt på
dobbeltsengen

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 02-05-02 09:04

Jamen, også et stort TILLYKKE til Roquefort, det er jo ikke hver dag man
bliver 13 år !
Hilsen Vibeke L

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-05-02 10:08

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Jamen, også et stort TILLYKKE til Roquefort, det er jo ikke hver dag man
> bliver 13 år !
> Hilsen Vibeke L

Hov det glemte jeg vist..

Også et stort tillykke herfra til Roquefort og et stort spinbrum fra
Melissa som vist er kommet sig over sin 13 års fødsdag..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pernille Scharff

Dato : 02-05-02 08:23

Så har Jesper med hjælp fra mig og Citronmånefigur fået ryddet op i
billederne så der ikke er nogen billeder af de andre killinger *G* -
www.garion.dk/katte er nu meget sjovere *fnis*

/Pernille (glææææææder mig til hun flytter ind!)

Fra : Citronmånefigur

Dato : 02-05-02 08:42

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
> Pernille har givet mig "CitronMåneFigur" i fødselsdagsoverraskelse. I
> kan se hende (i rå og ubehandlet opsætnig af en hjemmeside -

[Citronmånefigur] (som lige har interveneret og "besat" Jespers fingre for
at kunne være sit kommende hjem bekendt)

Jeg har fået rettet lidt op på Jespers fadæser på hjemmesiden igår (jeg
kunne se på skærmen her hos Mette at det ikke var for godt) - og som jeg har
fået hans fingre til at rette en del derinde så skal jeg nok sørge for at
der også bliver rettet lidt op på fremstillingen inden længe *smiler sødt*

> <http://www.garion.dk/katte/>

*slik på næsen*

Citronmånefigur

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 02-05-02 08:52

Kære Citronmånefigur

Du ved godt du ikke må bruge computeren når jeg ikke er hjemme ! Det er ikke
godt for dine øjne. Du skulle hellere lege lidt med dine søskende fremfor at
blive en computernørd

Knus din plejemor

Fra : N/A

Dato : 02-05-02 09:04

Fra : Jesper Brunholm Scha~

Dato : 02-05-02 09:04

From: "Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com>
> Hun er jo bare absolut yndig! *S* og tillykke .. både med dagen og med
> overraskelsen

tak

> Hmm Polgara? må jeg helt OT gætte på ,at du gerne vil have hende opkaldt
> efter Polgara the Sorceress af Eddings og ikke efter polgara-dæmonen i
Buffy
> the Vampire Slayer? *G*

jeps - godt gættet! - dog ikke den store præstation hvis du ved at vores to
andre katte hedder "Silk" og "Ce'Nedra"

som Pernille dog siger så må vil lige se på om hun har temperament til at
være Polgara - Poledra og Velvet er taget med op til overvejelse

bedste hilsener

Jesper (som mærkeligt nok skriver forkert hele tiden når han ikke arbejder
på hjemmesiden - nogen gode forklaringer? *G*)

Fra : Birgitte

Dato : 02-05-02 11:19

Hej Jesper
En lidt forsinket føs'dags hilsen herfra,- og jeg er smader misundelig på
dig over så lækker en gave.
Jeg er vild betaget af CMF, hun er noget af det yndigste jeg længe har set.
Held og lykke med hende
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Kate

Dato : 08-05-02 16:12

Jesper Brunholm <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Jeg har fødselsdag idag - og man giver jo ikke katte som gave, så
> Pernille har givet mig "CitronMåneFigur" i
> fødselsdagsoverraskelse. I

Meget forsinket tillykke med fødselsdagen, Jesper.
Det jo en dejlig gave at få, hun ser bare utroligt sød ud.

Kate