Hvordan opstartes forte ?
Fra : a

Dato : 01-05-02 11:07

Ved nogen her hvordan forte opstartes? Jeg har installeret den nyeste
version på 65 MB. Installationen resulterer ikke i nogen kald i startmenuen.
Ej heller nogen filer i J2SDK_Forte som skulle være det katalog det
installeres i !?

Venlig hilsen
Michael

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 01-05-02 11:54

a wrote:
> Ved nogen her hvordan forte opstartes? Jeg har installeret den nyeste
> version på 65 MB.

Du får godtnok nævnt størrelsen nogle gange.

> Installationen resulterer ikke i nogen kald i startmenuen.
> Ej heller nogen filer i J2SDK_Forte som skulle være det katalog det
> installeres i !?

Mon ikke installationen er fejlet, eller sådan et eller andet så? Jeg
har ikke selv prøvet Forte 4, men Forte 3 installerede helt som
forventet i sin tid.

-dennis

Fra : Carsten H. Pedersen

Dato : 01-05-02 13:27

> Installationen resulterer ikke i nogen kald i startmenuen.
> Ej heller nogen filer i J2SDK_Forte som skulle være det
> katalog det installeres i !?

Hvis der ikke ligger nogle filer i det katalog, som du siger den skulle have
installeret i, så tror jeg da også, som Dennis skriver, at installationen er
fejlet.

Der sidder en gut ved siden af mig, som har Forte 4 installeret. Hans genvej
peger på C:\forte_4\bin\runidew.exe. Så måske skulle du prøve at lede efter
runidew.exe.

/Carsten