Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
problem med Twinview hjælp ønskes!!
Fra : Brink

Dato : 05-02-01 17:11

Hej
Jeg har netop købt et nyt Hercules Prophet II MX Med dual display video, men
jeg kan ikke få hverken twinview eller clone funktionerne til at virke
ordenligt!
Der kommer et fint sort-hvid billede, men det er også det hele jeg kan ikke
få farver på i de to ovennævnte tilstande! Hvis jeg kører almindeligt
tv-out, dvs vælger tv som primary display, så virker det fint med farver og
det hele, men jeg vil egentligt hellere køre med dualview så jeg kan arbejde
på begge skærme samtidigt.
Det skal lige nævnes at jeg har prøvet med både composite og s-vhs kabler
(der fulgte en s-vhs til composite adapter med)

Jeg har en T-bird 700 på et abit kt7a - raid og kører Windows ME, med de
nyeste drivere fra hercules.

Hjælp ønskes til at få farver på tv-et i dual view /clone view mode tak

mvh
brink

Fra : Funky

Dato : 06-02-01 18:58

Hej.

Jeg tror at vi har det samme problem.

Mit billede flimrer bare helt vildt.

Jeg tror at det er et NTSC signal der bliver sendt ud i Clone Mode, og dette
kan mit fjernsyn ikke klare, men hvis dit fjernsyn bare går i sort/hvid er
det vist noget der kan klsres med spec. kabel (det kan man ihvertfald med
Playstation)

Frank

Fra : Brink

Dato : 07-02-01 11:04

jeg har fundet ud af det ved at ringe til supporten
du skal downloade en "international comntrol panel 6.35B" fra deres
hjemmeside
og så kører det som hans i grethe

email mig direkte hvis du stadig har probs

-brink