speedstream 5711/ siemens Xpress link - AT~
Fra : BF

Dato : 01-05-02 09:09

Kan man fjerne speedstream, og bruge UTP stikket på Modemet direkte til en
PC ??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 12:36

"BF" <bf@intermate.com> wrote in message
> Kan man fjerne speedstream, og bruge UTP stikket på Modemet direkte til en
> PC ??

Nej

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-05-02 14:53

"BF" <bf@intermate.com> skrev i en meddelelse
> Kan man fjerne speedstream, og bruge UTP stikket på Modemet direkte
til en
> PC ??

Du kan forbinde ATM-porten til et ATM-kort i PC'en og få det til at
virke med OpenBSD (eller en af dem, husker ikke præcist hvilken)
Det er dog meget nemmere hvis du konverterer til ethernet.~

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : BF

Dato : 01-05-02 16:44

> Det er dog meget nemmere hvis du konverterer til ethernet.~

Hvordan gør man det nemmest ?
Jeg er interreseret i at få fjernet routeren.
På de "nye" adsl'er kører modemet Ethernet direkte ud - det er samme løsning
jeg gerne vil have !

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 16:44

"BF" <bennyfrederiksen@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg er interreseret i at få fjernet routeren.
> På de "nye" adsl'er kører modemet Ethernet direkte ud - det er samme

Så heder det, at konvatere til ethernet interfase. Koster vist lidt
basører....

Fra : Sune Stjerneby

Dato : 04-05-02 05:06

It seems Bjarke Hansen wrote:
> Så heder det, at konvatere til ethernet interfase. Koster vist lidt
> basører....

495 kr. - ihvertfald for P@ og for nogle maaneder siden, men sikkert
stadig deromkring.

--