hjælp til GF 3 ti200
Fra : Futte

Dato : 30-04-02 16:32

Hej

Jeg har lige købt et nyt grafik kort Asus gf3 ti200 i stedet for mit gamle
gf 2 mx men når jeg spiller MOHAA og RTWC låser min computer efter ca 5min's
spil har prøvet med forskellige driver, hvad kan der være i vejen mit gamle
mx kort virkede

Fra : Futte

Dato : 30-04-02 17:14

har løst det geninstalede via agp driver

Fra : Óðin

Dato : 30-04-02 20:04

> har løst det geninstalede via agp driver

Hvilken version af VIA AGP-driver var det ?

Fra : Futte

Dato : 30-04-02 20:56

filen hedder vagpm410b men den er låst en gang siden vil prøve med en frisk
int. af XP

Fra : Peter M. Møller

Dato : 04-05-02 13:55

Futte

Fik du løst dit problem og hvordan?

Jeg har samme problem med MOH:AA.

Kan heller ikke gennemføre en 3Dmark2001SE uden at det chrasher til desktop.
Virker udmærket i EA's F2001.

Med venlig hilsen

Peter M. Møller

Alpha Akustik