Internet udbyder søges.
Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-04-02 15:17

Hej i gruppen.

Jeg har lige fået afslag på FWA og jeg har heller ikke mulighed for ADSL før
juli eller sådan noget, så nu står jeg bare tilbage med min ISDN forbindelse
og en TeleComNet(Net4You) som jeg langt fra er tilfreds med lige nu.
Nu vil jeg så høre hvilken udbyder der kan tilbyde en stabil og hurtig
forbindelse (lav ping når man gamer online) Jeg bruger nok internettet ca 2
timer om dagen.
TDC havde engang noget der hed Nettid 80 men jeg kan ikke finde det på deres
side mere.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 15:36

Tue, 30 Apr 2002 16:16:36 +0200, skrev "Michael Nielsen"
<leahcim@mail.net4you.dk>:

>TDC havde engang noget der hed Nettid 80 men jeg kan ikke finde det på deres
>side mere.

Det er TeleDanmark Internet, der tilbyder det, så du skal gå ind
via http://www.opasia.dk.

<http://internet.opasia.dk/bestil_nettid.php>

Ellers er der Tiscali surfer
<http://privat.tiscali.dk/surfer/index.php>

Eller CC fastpris
<http://referral3.cybercity.dk/dk/home.php?brugerkode=1&trin=2>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-04-02 16:52

> Det er TeleDanmark Internet, der tilbyder det, så du skal gå ind
> [...]

Takker, har du erfaringer med nogen af dem? Tiscali tiltrækker mig ikke.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 17:20

Tue, 30 Apr 2002 17:51:53 +0200, skrev "Michael Nielsen"
<leahcim@mail.net4you.dk>:

>Takker, har du erfaringer med nogen af dem? Tiscali tiltrækker mig ikke.

Har prøvet stort set prøvet alle udbydere, da jeg brugte analogt
modem/isdn, men har altid fundet TDC bedst, selvom de heller ikke
er helt fejlfri.

Fra : Morten Birkelund

Dato : 30-04-02 18:24

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Har prøvet stort set prøvet alle udbydere, da jeg brugte analogt
> modem/isdn, men har altid fundet TDC bedst, selvom de heller ikke
> er helt fejlfri.

Det samme her, dog lige undtaget uni2 som efter min mening er bedrei, dog
ligger prisen ikke
et sted som en privat person ønsker.

Men prøv eventuelt at kigge på Pro@ccess ISDN hvis du er meget online, jeg
mener
stadig er de har noget flatrate..

Jeg bruger selv en TDC Bredbånd og er meget tilfreds.

--
Morten Birkelund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 18:42

Tue, 30 Apr 2002 19:24:27 +0200, skrev "Morten Birkelund"
<mortendb@spamcop.net>:

>Men prøv eventuelt at kigge på Pro@ccess ISDN hvis du er meget online, jeg
>mener stadig er de har noget flatrate..

Det har de, men skal det skiftes ud med adsl om tre - fire
måneder, når det kan leveres, så er en oprettelse på kr. 3000 -
4000 vidst ikke lige sagen.

Fra : Torben Frandsen

Dato : 01-05-02 10:19

"Michael Nielsen" <leahcim@mail.net4you.dk> wrote

> Takker, har du erfaringer med nogen af dem? Tiscali tiltrækker mig ikke.

Tiscali er ganske frastødende i disse dage. Vi er nu kørende på tredje(!)
døgn uden e-mail, og vi skifter ISP lige så hurtigt som dk-hostmaster kan
redelegere. Farvel farvel, Tiscali, jeg ved at vi langt fra er de eneste.

Torben

Fra : Jens

Dato : 01-05-02 19:25

"Torben Frandsen" <tf@remove.belman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> redelegere. Farvel farvel, Tiscali, jeg ved at vi langt fra er de eneste.

Enig, jeg er på vej væk med foreløbigt 3 domæner og flere følger
senere.....

Jens