Password på Acer Notebook?
Fra : Thore Sorensen

Dato : 30-04-02 15:27

Hej...
En AcerNote Light 350 PC har ved en fejl fået lagt et password, så
maskinen ikke starter. Kan heller ikke komme i Bios'en med F2..:(
Har haft PC'en splittet ad for at finde cmos-batteriet, men kan sq ikke
finde det..:(

Ideer?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 30-04-02 17:49

Jeg har selv en AcerNote Light 370 og jeg har kigget i manualen.
Det eneste der står mht at resette CMOS'en er at man skal kontakte sin
forhandler.

Der her er det eneste jeg har kunne finde, men det er til en AcerNote 970.
http://www.uktsupport.co.uk/acer/faq/acernote.htm#password

Jeg har prøvet at kigge under RAM modulerne og der er en lille beskrivelse
af nogle DIP switches, der ser ud som om at de kunne bruges til at resette
den.

mvh
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@lundbergvest.dk