Optage lyd ?
Fra : Simon

Dato : 30-04-02 14:35

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at kunne optage lyden fra forskellige programmer og
spil så jeg f.eks. kan bruge dem som Windows lyd effekter.
Er der nogle der har et godt tip til hvordan det kan lade sig gøre ?
Jeg bruger Windows XP og har et SoundBlaster Live lydkort.

Hilsen
Simon

Fra : Jens U. K.

Dato : 30-04-02 14:41

"Simon" <sgatke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Er der nogle der har et godt tip til hvordan det kan lade sig gøre ?
> Jeg bruger Windows XP og har et SoundBlaster Live lydkort.

I "all programs/accesories/entertainment" er der et program der hedder
sound recorder. Jeg tror det er det du leder efter.

hth
/Jens Ulrik

Fra : Simon

Dato : 30-04-02 14:57

> [...]
>
> I "all programs/accesories/entertainment" er der et program der hedder
> sound recorder. Jeg tror det er det du leder efter.

Ja, Sound Recorder har jeg fundet, men jeg synes ikke jeg kan få den til at
optage noget :(
Er der nogen der kunne være så venlige at lave en beskrivelse til mig ?
(gerne skåret ud i pap).

Hilsen
Simon

Fra : Jens U. K.

Dato : 30-04-02 15:25

> [...]
at
> optage noget :(
> Er der nogen der kunne være så venlige at lave en beskrivelse til mig ?

Du skal ind i volume control (dobbeltklik på højtalerikonet i systray) og
indstille hvor du vil optage fra!

Prøv evt. at spørge i dk.edb.system.ms-windows!

/Jens Ulrik

Fra : JRS

Dato : 30-04-02 15:07

"Simon" <sgatke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle der har et godt tip til hvordan det kan lade sig gøre ?
> Jeg bruger Windows XP og har et SoundBlaster Live lydkort.

Du er lidt i den forkerte gruppe .. Kan dog ikke selv lige finde en dansk
gruppe omhandlende software ..
måske under
microsoft.public.dk.windowsxp

MVH
JRS

Fra : Jens U. K.

Dato : 30-04-02 15:20

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message

> [...]
> og

> Du er lidt i den forkerte gruppe .. Kan dog ikke selv lige finde en

dk.edb.system.ms-windows burde være den rette!

/Jens Ulrik