sms autosvar???
Fra : Kim K

Dato : 30-04-02 14:25

så har jeg lige fået nyt tlf nummer fra clubblahblah.

aanyway engang da jeg skrev en sms til en af mine gamle venner fik jeg en
form for sms autosvar tilbage. hvori han skrev han henviste til nyt mobil
nr.

hvor findes denne funktion henne?
er den tilgængelige for alle?

mvh Kim
3210, gl nr hos tiscali

Fra : N. Pedersen

Dato : 30-04-02 18:17

> aanyway engang da jeg skrev en sms til en af mine gamle venner fik jeg

Godt nok en gammel ven; men tror du ikke du kan spørge ham alligevel? Jeg
kunne også meget gerne tænke mig at vide hvilke selskab der tilbyder det.

> hvor findes denne funktion henne?

Den findes afaik overhovedet ikke.

Fra : Torsten T. Nielsen

Dato : 04-05-02 16:55

Hej
Jeg ved at Orange tilbyder det til et mindre beløb...

Om der er andre telefonselskaber der gør det samme ved jeg ikke, men det kan
man jo undersøge, hvis man lige kontakter telefonselskabet...

MVH Torsten