Windows 2000 slukekr ikke for maskinen
Fra : Thïngmand

Dato : 30-04-02 09:38

Jeg har opgraderet min maskine til Windows 2000 - men når jeg vælger at
lukke maskinen ned, slukker den ikke at sig selv, som den gjorde da der var
Win98 på??

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-04-02 09:45

Thïngmand skrev:

> Jeg har opgraderet min maskine til Windows 2000 - men når
> jeg vælger at lukke maskinen ned, slukker den ikke at sig selv,
> som den gjorde da der var Win98 på??

Du skal lige ind og slå APM til først.

På min Win2000-maskine (UK) gøres det med:
1. Højreklik på skrivebord. Vælg "Properties".
2. Vælg fanebladet "Screen Saver".
3. Tryk på "Power..."-ikonet.
4. Vælg fanebladet "APM".
5. Marker boksen med "Enable Advanced Power Management support".
6. Tryk OK.

Da den automatiske nedlukning fungerede fint for dig i Windows 98,
skulle det ikke være nødvendigt at ændre noget i BIOS.

--
Mvh. Peter