Mus på ps2 eller USB?
Fra : M.K.

Dato : 30-04-02 09:17

Hej alle

Jeg har store planer om at købe en fin ny optisk mus. De kommer jo med
USB-stik, men der er også mulighed for at slutte musen til PS2. Jeg
spekulerer så lidt på hvad der mon er bedst af de to.. USB eller PS2? Det
kunne jo være noget med præcision og opdateringshastighed, og hvad så når
processeren arbejder for fuld tryk.

Umiddelbart vil jeg gætte på PS2 er at foretrække, men hvad siger i?

venlig hilsen
M.Kay

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-04-02 09:41

M.K. skrev:

> Umiddelbart vil jeg gætte på PS2 er at foretrække, men hvad
> siger i?

Jeg foretrækker PS2, men det er hovedsagelig fordi jeg bruger mine
USB-porte til andet hardware.

Jeg har dog ikke mærket nogen som helst forskel i præcision mellem PS2
og USB.

--
Mvh. Peter

Fra : Esben

Dato : 30-04-02 12:56

"M.K." <egrn@jsdnf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> processeren arbejder for fuld tryk.
>
> Umiddelbart vil jeg gætte på PS2 er at foretrække, men hvad siger i?

Foretrækker også ps/2, men jeg har prøvet begge dele og det har givet den
samme oplevelse. USB kan man også risikere at ikke virker af ukendte
årsager, det har jeg aldrig været ude for med px/2 porten.

--
Esben

Fra : Anders H Lund

Dato : 30-04-02 16:43

"M.K." <egrn@jsdnf.dk> wrote in message

> Jeg har store planer om at købe en fin ny optisk mus. De kommer jo med
> USB-stik, men der er også mulighed for at slutte musen til PS2.

Det kommer vel an på hvilken mus du køber....

Fra : Peter

Dato : 30-04-02 18:21

> Jeg har store planer om at købe en fin ny optisk mus. De kommer jo med
> USB-stik, men der er også mulighed for at slutte musen til PS2. Jeg
> spekulerer så lidt på hvad der mon er bedst af de to.. USB eller PS2? Det

Min computer vil ikke boote uden en mus.
Hvis jeg tilslutter min optiske mus til USB booter den ikke - til PS2 booter
den gerne.

Check om du kan boote "uden" mus først...
Kig evt. i BIOS for at se om der står angivet noget omkring mus.

Hilsen Peter