Hvorfor udnytter mit grafikkort ikke hele ~
Fra : Simon -:[CU]:-QuickS~

Dato : 05-02-01 06:15

Hej..
Jeg har lige fået en 19" skærm gratis, og når jeg spiller unreal tournament,
er der ca 5cm ude i højre side, der bare er sort.. Som om at billede har
rykket sig. Er der nogen der ved om man kan gøre noget ved det? for det er
ret irriterende...
Jeg har et Ati Radeon 64MB DDR ViVo, og en Scumpaq 19" S900 skærm
Driverne til skærmen er Scumpacs egne, så kan det evt være jeg skal bruge
nogle andre? i så fald, hvilke?

MVH
Simon Baun
A.K.A.
-:[CU]:-QuickSilver - http://www.rafnplace.dk/cu
Tilmeld dig DK Unreal Tournament LAN parties - http://www.klanparty.dk

Fra : Mogens

Dato : 05-02-01 07:41

On Mon, 5 Feb 2001 06:15:14 +0100, "Simon -:[CU]:-QuickSilver"
<dsl9704@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har et Ati Radeon 64MB DDR ViVo, og en Scumpaq 19" S900 skærm
>Driverne til skærmen er Scumpacs egne, så kan det evt være jeg skal bruge

Har du prøvet at justere skærmen mens UT kører ?

Hvis UT kører i en anden opløsning eller frekvens end dit
Windows billede kan det være grunden. Det var tilfældet
med Unreal på min computer.

Mvh Mogens

Fra : Simon -:[CU]:-QuickS~

Dato : 06-02-01 15:17

> Har du prøvet at justere skærmen mens UT kører ?
Ja, men så er det helt fucked up ude i windows..

> Hvis UT kører i en anden opløsning eller frekvens end dit
> Windows billede kan det være grunden. Det var tilfældet
> med Unreal på min computer.

Jeg har checket om det er det problem her, men det er det ikke :(

--
Join Unreal Tournament LAN parties in Denmark - http://www.klanparty.dk

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 05-02-01 18:53

Hejsa.

> [...]
> rykket sig. Er der nogen der ved om man kan gøre noget ved det? for det er

Det kan være at 'gratis' er kodeordet her ...

> Jeg har et Ati Radeon 64MB DDR ViVo, og en Scumpaq 19" S900 skærm
> Driverne til skærmen er Scumpacs egne, så kan det evt være jeg skal bruge
> nogle andre? i så fald, hvilke?

.... det kan selvfølgelig også være driverens skærmmode-specifikke
indstillinger (forskydning, skalering osv.) der står forkert for den mode du
spiller
Unreal Tournament i. Har du checket det?

-mb

Fra : Simon -:[CU]:-QuickS~

Dato : 06-02-01 15:17

> Det kan være at 'gratis' er kodeordet her ...
Næppe, for min mor fik ny maskine, og havde en skærm i forvejen, så jeg fik
den Scumpaq skærm der hørte til..

> [...]
du
> spiller
> Unreal Tournament i. Har du checket det?

Jeps, og det er ikke der fejlen ligger..