Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Så er reklame med Medion media kort
Fra : Søren H. Wind

Dato : 29-04-02 16:31

fra telebutikken..

Det er noget med at man tilslutter enheden til computeren, og kan så
trådløst sende video og lydsignal 100m til sit fjernsyn og derved kan man se
sine MPEG og AVI filer på TV'et i stuen eks.

Er der nogen der har prøvet produktet ??? Vil nødigt bruge 600,- på det hvis
det ikke virker bare OK, og kan ikke finde produktet på nettet af en eller
anden grund..

Fra : N/A

Dato : 30-04-02 08:01

Fra : Snuden

Dato : 30-04-02 08:01

"ole olsen" <ole@olsen.dk> wrote in message

> Jeg tog chancen og købte det - også fordi jeg manglede en svhs til composit
> converter. Det virker fint, der er lidt problemer/arbejde med at rette de to
> antenner mod hinanden, men det er det hele. Det kan også bruges til at
> fjernbetjene f.eks en video. (altså betjene en video der står i andet rum)
> --------------
Hmm tager chansen med et måske dumt spørgsmål , kan det bruges til at sende billeder
fra et webcam til pc ?

/ Snuden

Fra : Roel Halle

Dato : 30-04-02 13:22

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> det ikke virker bare OK, og kan ikke finde produktet på nettet af en eller

Jeg har også købt det - virker fint til mit brug - ville sende billeder fra
PC'er til TV.
Kvaliteten ikke så god - men det bliver bedre - tror jeg med et nyt
grafikkort.

Der er mange muligheder; men vær opmærksom på, at rækkevidden indedøre kun
garanteres til ca. 30 meter.

Hvis man har billedindgang på sin PC - tror jeg også at det kan breuges til
at sende billede og lyd fra en PC til en anden.

Fra : Fairware

Dato : 01-05-02 14:31

Well jeg har problemer med at få lyden til at blive ordentlig på det (for
meget bas) men skyldes nok at der er for mange radio styrede enheder i min
stue.

Sørgelige er dog at TDC oplyste over telefonen at det var med SVHS stik, det
var det ikke :(

Kvaliteten er ringe i forhold til SVHS.. men det skyldes dog nok mest RGB
end senderen

--
Fairware.dk
Toftegårds Plads 6