repost af vars
Fra : Jonas Levring

Dato : 29-04-02 15:44

Hejsa

er der nogen der ved hvordan jeg lettest kan reposte mine vars ? - jeg har
nogle vars eks:
index.php?var1=etellerandet&var2=nogetandet

disse vars ville jeg gerne have mulighed for at poste igen ?! - nogen
forslag til wudden ?

altså jeg ved godt man bare kune tage og kigge på alt efter "?" - men er der
ikke en decideret function eller noget ?

/Jonas

Fra : Christian Joergensen

Dato : 29-04-02 15:43

On Mon, 29 Apr 2002 16:43:45 +0200, Jonas Levring wrote:

> altså jeg ved godt man bare kune tage og kigge på alt efter "?" - men er
> der ikke en decideret function eller noget ?

Jeg ville kigge på $_SERVER['QUERY_STRING']

--
Christian Jørgensen | I invented the cordless extension cord
http://www.razor.dk |

Fra : -Martin-

Dato : 29-04-02 16:02

<jonas@dette_skal_fjernes_levring.dk> wrote:

> [...]
>
>altså jeg ved godt man bare kune tage og kigge på alt efter "?" - men er der
>ikke en decideret function eller noget ?

Hvis dine to variabler altid har samme navn, ja så kan du vel lege med
noget ereg som jeg har MINUS styr på (endnu?)

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-02 22:00

"Jonas Levring" <jonas@dette_skal_fjernes_levring.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> ikke en decideret function eller noget ?

<input type=hidden name="var1" value="etellerandet">
<input type=hidden name="var2" value="nogetandet">

John