HTML e-mail spørgsmål
Fra : DeHunto

Dato : 29-04-02 14:18

Hej alle,

Er det muligt at sende en mail fra Entourage som en HTML mail sat pænt op
med vores firma logo i toppen osv.? Kan man lave en form for HTML template,
således at hver gang man "siger" ny mail, så kommer templaten frem?

Dan Henriksen

Fra : Jesper

Dato : 29-04-02 14:55

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> med vores firma logo i toppen osv.? Kan man lave en form for HTML template,
> således at hver gang man "siger" ny mail, så kommer templaten frem?

File->Project Gallery
--
Jesper.
"Tanya Roberts doesn't really do much, but looks damn nice doing it"

Fra : DeHunto

Dato : 29-04-02 15:54

> File->Project Gallery

Hummmm, jeg kan kun af denne vej få lov til at lave en ny blank mail.....
Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan "Projekt Gallery" skal bruges. Kan jeg
lave en mail template til senere brug der?

Jeg kan ikke finde noget i manualen, eller på MS's websider.

Dan

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-04-02 20:00

DeHunto wrote:

> [...]
> med vores firma logo i toppen osv.? Kan man lave en form for HTML template,
> således at hver gang man "siger" ny mail, så kommer templaten frem?

Det er en af den slags der kan få mig til at blokere for afsenderen.
Det er møgiriterende med mails der indeholder andet en ren tekst. Bortset fra
vedhæftede filer man på en måde selv har bedt om.
Jeg har allerede blokeret for adskillige der sender
reklame/pressemeddelelses-mails til firmaet hvor jeg arbejder. (udgiver af 4
ugeaviser og flere andre periodiske skrifter).
Afsenderen får at vide at han/hun er blokeret for mails indtil man overholder
god mailskik (kun ren tekst i mailen) - og når man er villig til det kan man
sende en mail til en alternativ adresse - og blokereingen bliver ophævet.

Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-04-02 20:07

On Mon, 29 Apr 2002 20:59:47 +0200, Villy Erichsen wrote
(in message <3CCD980D.49E1C69A@adslhome.dk>):

> [...]
> sende en mail til en alternativ adresse - og blokereingen bliver ophævet.

Ja, det er ligesom på nettet. Det er skide irriterende med alle de billeder!
Ren tekst!

--
David Blangstrup,
Allerød, Denmark.