ASUS V8200 GF3 Deluxe + TV-Tool problem
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-04-02 12:59

Hej!

Jeg har et Asus V8200 GF3 Deluxe, men har problemer med tv-out funktionen.
Når jeg vil bruge TV-out og starter TV-tool 5.5, får jeg meddelelsen, at
TV-T ikke kan finde nogen tv-chip på grafikkortet... Hvad fa'en betyder
det??
Jeg har opdateret med seneste driver fra ASUS (28.80)
Under Skærm -> Avanceret -> Device Selection har jeg kun mulighed for at
vælge Analog skærm og ikke TV.
Endvidere understøtter mit fjernsyn eller video ikke S-vhs, så jeg har købt
en scart-konverter.
Er det bedst, at denne sidder i fjernsynet el. video, eller har det ingen
betydning?

Nogen der har nogle forrygende forslag?

Mvh.

Mads

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 29-04-02 13:12

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en scart-konverter.
> Er det bedst, at denne sidder i fjernsynet el. video, eller har det ingen

Prøv detonator 21.83.

Der er vist ikke den store forskel på om den sidder i tv eller video. Bare
det er en konverter og ikke en adapter, for så virker det ikke.

Mvh Michael

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-04-02 13:39

TvTool 5.5 understøtter ikke dit (og mit) kort, du skal bruge version 6.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-04-02 21:14

> TvTool 5.5 understøtter ikke dit (og mit) kort, du skal bruge version 6.

Hvordan skal TV-tool sættes op?
Jeg kan ikke få noget frem på skærmen.

Mvh.

Mads