sako 222 som er renoveret
Fra : Jan Hurup

Dato : 28-04-02 16:27

Hej

håber at der en der kan hjælpe mig -
har en sako 222 som er renoveret - efter dette er der sket noget med låse
tøjet-

selv "stangen" hvor fjerner er placeret, kan jeg ikke få ind på plads.

er der ikke en der har et link til en teknisk tegning hele låse tøjet eller
et godt råd - jeg kan evt send nogle foto af problemmet.

MVH
Jan Hurup
Hupi -=TDB=- DK ICQ#: 92379865 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jan Hurup

Dato : 29-04-02 09:59

Hej igen

Jeg har lagt lidt foto ud på min hjemmeside - måske i så har et godt råd

http://www.hjortebanen.dk/

Fra : Jan Hurup

Dato : 29-04-02 13:04

Løsningen var at sætte fjeder på plads igen - foto af dette kan ses på
http://www.hjortebanen.dk/

foto ligger herude i et par dage.