Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
7 år og 10.000 billeder...!
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-04-02 17:24

7 år og 10.000 billeder...!

Den 3. maj er det præcist syv år siden jeg købte mit første digicam, det
var et Canon PoverShot 350, der præsterer den "fantastiske" opløsning på
640 x 480 pixel, det medfølgende hukommelsekort var på 2 Megabyte, og et
ekstra kort på hele 8 Megabyte kostede 1.800 kr.

Det har været et godt kamera, det har en flot farvegengivelse, og det
fungerer stadig, mine børn har stor glæde at kunne bruge det.

Her syv år og 4 kameraer senere, så har jeg fået lagt mere end 10.000
billeder ud på Internettet, og www.photo-gallery.dk har besøg af brugere
fra 86 forskeligge lande, det er da lidt spændende, at man kan nå ud til
hele verden med en fotoudstilling.

Jeg har netop opdateret www.photo-gallery.dk med 64 nye fotos, der alle
er optaget her i løbet af uge 17, der er 4 preview-ark med 16 thumbnails
billeder, hvis man ønsker at se et billede i stor størrelse, så kan man
klikke på thumbnails billedet.

Direkte link til oversigten over previews med "Nye fotos"...!
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Jeg har lagt et link til FAQ'et om genopladelige batterier, på siden med
foto-link, jeg vil lige overveje hvordan jeg vil strukturere det, for
jeg har også tænkt mig at lave FAQ's om hukommelseskort og mikrodrives,
sannere og scanning, og måske et med en stribe tips og gode råd omkring
digital fotografering.

Foto-links: http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm

Direkte link til "FAQ om genopladelige batterier":

http://www.photo-gallery.dk/side-08.htm

Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 30-04-02 22:24

Hej Niels
Fine billeder! - Man får jo helt lyst til at fotografere - igen...
mvh,
Lars-Peder.

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CCC21FF.79526614@niels-ebbesen.net...