autoclick button
Fra : Thomas

Dato : 28-04-02 22:43

Hejsa, jeg har et lille problem...

Jeg ville høre om det er muligt at 'fake' en actionevent???

Fx. på en JButton. Hvis jeg har to knapper, og jeg trykker på den ene,
med musen, hvordan får jeg så den anden til automatisk at trykke sig
selv ned???

Med Venlig Hilsen
Thomas

Fra : Lars Dam

Dato : 28-04-02 22:57

On Sun, 28 Apr 2002 21:42:37 +0000 (UTC), "Thomas" <thomas@thesub.dk>
wrote:

> [...]
>
>Fx. på en JButton. Hvis jeg har to knapper, og jeg trykker på den ene,
>med musen, hvordan får jeg så den anden til automatisk at trykke sig

Nu vil jeg lige være lidt ubehøvlet igen:

"Check dog API'et mand!"

myOtherJButton.doClick(); evt..
myOtherJButton.doClick(1000); // hold nede i et sekund

>Med Venlig Hilsen
>Thomas

vh. ld

p.s. Det er ikke fordi jeg gerne vil være ubehøvlet - jeg vil bare
provokere folk til at bruge den udemærkede dokumentation der findes

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 29-04-02 06:23

Lars Dam wrote:

> Nu vil jeg lige være lidt ubehøvlet igen:
> "Check dog API'et mand!"
> myOtherJButton.doClick(); evt..
> myOtherJButton.doClick(1000); // hold nede i et sekund

I awt er det knap så simpelt - følgende udvidelse af Button
kan evt.bruges:

class Button2 extends java.awt.Button
{
public void down()
{
dispatchEvent(new java.awt.event.MouseEvent(this,
java.awt.event.MouseEvent.MOUSE_PRESSED, System.currentTimeMillis(), 0, 0,
0, 1, false));
}
public void up()
{
dispatchEvent(new java.awt.event.MouseEvent(this,
java.awt.event.MouseEvent.MOUSE_RELEASED, System.currentTimeMillis(), 0, 0,
0, 1, false));
}
}

Ulrik Magnusson

Fra : Thomas

Dato : 29-04-02 16:24

"Thomas" <thomas@thesub.dk> wrote in message

Mange tak for svarene... Det er jeg meget glad for...

Mvh
Thomas