Tele2 bredbånd
Fra : Elle

Dato : 28-04-02 23:37

Hej - jeg har netop fået en folder fra Tele2. De oplyser, at via en aftale
indgået med TDC skulle de kunne tilbyde bredbånd til august.

Har nogen flere detaljer med dette projekt? Kan man få egen IP-adr? Osv..

Hilsen Elle

Fra : Søren Blom

Dato : 29-04-02 14:44

"Elle" <elle@get2net.dk> skrev
> Hej - jeg har netop fået en folder fra Tele2. De oplyser, at via en aftale
> indgået med TDC skulle de kunne tilbyde bredbånd til august.
>
> Har nogen flere detaljer med dette projekt? Kan man få egen IP-adr? Osv..

Utålmodig?

Hvad med at klappe hesten. Der er jo længe til August, set i denne
sammenhæng, de skal jo lige have mulighed for at få alt på plads før de kan
komme med nøjagtige beskrivelser af hvad de kan tilbyde og prisen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk