Hej!
Per Bau wrote:
>
> Hej Kim, gæt hvor du finder svaret?
http://www.oncable.dk/?UniversID=547
Hehe <rødme>
Jeg indrømmer ærligt at jeg ikke troede at deres hjemmeside kunne hjælpe. Jeg
har tidligere ledt efter support-info og intet brugbart fundet. Havde et problem
med at min fars forbindelse gik død efter et stykke tid (5min til 3-4 timer
efter logon). Endelig efter en del baksen ringede jeg til support og efter lidt
support ville it-gutten lade mig ringe op ugen efter. Fint nok, dagen oprindede
og en tekniker ringede til mig/os. Han ville bare sige at de havde haft
problemer med nettet i ca. 14 dage og at det ikke var min fejl! Dooh, hvorfor i
alverden kunne de ikke fortælle det med det samme? Eller bedre endnu, have en
drifts-info side
Oh well, du kan vel forstå hvorfor jeg ikke gad ringe til dem eller kigge
nærmere på siden efter den omgang :)
> Og ja det anbefales ligefrem hvis du vil sikre dit netværk
Ehh, at have router? Der er vel ikke firewall i sådan en fætter...
Anyway, det lader jo til at man kan nøjes med en hub hvilket er perfekt. En
ekstra dynamisk IP adresse udleveres hvis man spørger, så det er jo fint :)
--
Mvh, Kim Voss Schrader -
http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/
OBS: Jeg flytter d. 15 Juni og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com