Redelegering af .net
Fra : Jens Rex

Dato : 28-04-02 17:19

Det her er muligvis et FAQ men efter 15. minutter på groups.google.com
har jeg ikke umiddelbart kunnet finde noget info.

Sagen er den at jeg har et .net domæne jeg gerne vil have redelegeret
til gratisdns.dk. Jeg har uden (nævneværdige) problemer redelegeret mine
to andre .dk domæner dertil - det er simpelt nok. Men hvordan gør man
med .net? Det er jo ikke DK Hostmaster der står for det. Er der et
lignende sted hvor man kan udfylde formularer og faxe ting og sager for
at ordne det?

--
Jens Rex Bræmhøj - nospam@fuckup.dk
www.jensrex.net - www.fabul.dk - www.fuckup.dk

Fra : Niels Svendsen

Dato : 29-04-02 00:00

Er ikke sikker på, at gratisdns er nået til net-adresserne, tror de kun
understøtter dk op til nu.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Jens Andersen

Dato : 29-04-02 16:10

> Er ikke sikker på, at gratisdns er nået til net-adresserne, tror de kun
> understøtter dk op til nu.
Jeg har mit .net domæne hostet der (dog secondary...)
Han er nød til at kontakte det sted hvor han har købt domænet for at gøre
det.
Jeg har registreret et sted hvor jeg kan ændre dns servere som jeg vil
igennem et webinterface (en opensrs.org rsp (pi.dk)) og jeg har bare sat dns
servere op til at være ved gratisdns.dk og det virker helt perfekt.
Men ok, det kan jo være du mener at de ikke kan redelegere for dig hvilket
nok er rigtigt :)
Mvh Jens Andersen

Fra : Jens Rex

Dato : 29-04-02 16:50

On Mon, 29 Apr 2002 17:09:44 +0200, Jens Andersen wrote:

>Han er nød til at kontakte det sted hvor han har købt domænet for at gøre
>det.

Er der virkelig ingen anden udvej? Jeg havde håbet på at jeg kunne gøre
det uden hans indblanding (af personlige årsager). Men hvis der ingen
anden udvej er.

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-05-02 09:45

http://www.gratisdns.dk/?size=400&side=30#13