Slankedagbok
Fra : Nils H Opsahl

Dato : 28-04-02 14:53

www.slankenett.no finnes det en slankedagbok-funksjon, hvor slankere
bl.a. kan legge inn
daglige rapporter og få oppmuntringer av andre slankere underveis. Finnes
det noe slikt for dere i Danmark ?
Hvis ikke, tror dere at det vil være et "marked" for en dansk versjon av
slankedagboken ?

I såfall er jeg interessert i å komme i kontakt med noen som vil oversette
denne funksjonen
til dansk.

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 28-04-02 16:46

> På www.slankenett.no finnes det en slankedagbok-funksjon, hvor slankere
> bl.a. kan legge inn
> daglige rapporter og få oppmuntringer av andre slankere underveis. Finnes
> det noe slikt for dere i Danmark ?

Ja.. klik ind på http://www.slankesiden.dk eller
http://www.densmallegyde.dk .Første link er den bedste...
Men begge gør det muligt at føre en dagbog! *S*