3dmax studio4
Fra : lindrup2000

Dato : 28-04-02 10:35

Hejsa er der nogen der ved hvor jeg kan finde en såkaldt "authorize
code" til 3dmax studio4?
til en cracked version selvføgelig.... HJÆLP!!

http://www.kandu.dk/

Fra : P.C.

Dato : 28-04-02 11:09

Hi.

"lindrup2000" <lindrup2000.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der nogen der ved hvor jeg kan finde en såkaldt "authorize
> code" til 3dmax studio4?
> til en cracked version selvføgelig.... HJÆLP!!

Søg og du vil finde, ------- men du må nok regne med at du vil få advide, at du
tilegner dig software du ikke har betalt for og at du med de crackede versioner,
nok må regne med at de ikke er helt så gode som de ucrackede versioner.
Det er en politik mange software huse har , --------og for meget software
handler det faktisk om, at netop det ,at der har været crackede versioner ude,
har betydet at mange har lært at bruge programmet ,hvilket i sidste ende har
betydet, at firmaer der har anskaffet sig dyr software, også har kunnet finde
medarbejdere, der har kunnet håndtere softwaren.
Så når du spørger efter en crack til en gammel version, af et stykke software,
kan man selvfølgelig spørge, hvad software firmaet egentligt "mister", idet du
vel næppe ville spendere 40 tusinde på en 3Ds og du ville næppe tjene penge på
noget du ville udføre med en cracket version ,----- hvorimod det jo nemt kunne
tænkes at dit firma ,måske den dag du virkelig kunne bruge programmet, ville
investere i en registreret version.
Samtidigt må man vel regne med, at meget af den diskusion du kan finde om et
stykke software, ikke ville være der ,medmindre software husene så deres
interesse i, at få deres software kendt.
--------- Nu håber jeg ikke jeg får hele den danske software brance på nakken,
men det er jo et faktum, at f.eks. AutoCAD _aldrig_ ville have nået dertil, hvis
ikke der havde flydt uautoriserede versioner rundt på webbet og at man ved at
taste xxxxxxxxxxx kunne finde de craks man havde lyst til. Men ok, det er så
også min personlige mening, og du er så samtidigt blevet advaret om, at en
cracket version af et hvilketsomhelst stykke software, somregel indeholder fejl
,som du vil ærge dig over såsnart du bare tænker på at bruge det
ommercielt. --------- Men dit firma vil da sikkert være glade over, at kunne
finde medarbejdere, der bare uden videre ,kan gå igang med at bruge et
kompliceret stykke software.

P.C.
http://d1o111.dk.telia.net/~u139600113/a

Fra : Jones