guitarfræs
Fra : søren

Dato : 27-04-02 21:57

er der nogle der kender andre "guitarfræsere" ala steve
vai-satriani-masi-james murphy og alle de andre jeg lige har "glemt", men
hvad er det de lige hedder? er der nogle der kan nævne et par stykker. det
skal ikke være noget blødsødent musik men meget gerne noget med rigtig godt
skub i!!
mvh. søren

Fra : søren

Dato : 27-04-02 21:59

glemte lige helst instrumental.
mvh.

Fra : zcully

Dato : 27-04-02 23:22

Uha den er lidt svær, men prøv noget af det gamle Iron Maiden. Bl.a.
Transylvania.

/zcully

Fra : lise hansen

Dato : 27-04-02 23:28

nææææh desværre jeg indrømmer det jeg hader alt hvad maiden har lavet, jeg
ved godt jeg får hugget hovedet af, af alle maiden fansene(sorry).
mvh. søren

Fra : Renegade

Dato : 27-04-02 23:31

Vinnie Moore måske..
Christ Impalliteri..

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-04-02 00:49

Blues Saraceno..........ku' da være et bud
Steve Morse, Tony McAlpine , kunne da også være muligheder.....
Såen hvad vi lige kan komme i tanke om....
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Peter G.

Dato : 28-04-02 08:42

In article <3ccb38f3$0$13486$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Flying
Hotdogs <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> wrote...
> Blues Saraceno..........ku' da være et bud
> Steve Morse, Tony McAlpine , kunne da også være muligheder.....
> Såen hvad vi lige kan komme i tanke om....

DET var frustrerende. Tre indlæg i rap med bundcitering.

Vil I ikke nok, be' om, prøve at citere ordentligt så det bliver lettere
at læse det I svarer på? Tag venligst et kig på

Og for at svare på det oprindelige indlæg:

Yngwie Malmsteen
Liquid Tension Experiment (Med John Petrucci)
Eddie Van Halen
Jeff Beck?
Eric Johnson?

--
M.v.h. Peter
Kunsten at citere ordentligt og blive taget alvorligt:

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 01-05-02 17:37

> Og for at svare på det oprindelige indlæg:
>
> Yngwie Malmsteen
> Liquid Tension Experiment (Med John Petrucci)

John Petrucci er også guitarguden i bandet Dream Theater, som i øvrigt har
ret store og interessante arrangementer i heavy metal-genren. Alle albums
siden "Images & Words" (incl.) er super med mange lækre chases mellem
keyboard og guitar

Jx

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-04-02 10:56

Således skrev "søren" <dildkiks@hotmail.com> i dk.kultur.musik Sat,
27 Apr 2002 22:57:24 +0200:

> [...]
>skal ikke være noget blødsødent musik men meget gerne noget med rigtig godt

Dweezil Zappa.

Greg Howe

Gary Hoey

Shawn Lane

Knud
--
Chaos, panic, pandemonium - my work here is done.

Fra : Demon

Dato : 28-04-02 11:23

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote:

> Dweezil Zappa.

> Greg Howe

> Gary Hoey

> Shawn Lane

> Knud

Hvor på den internationale musikscene er det nu lige jeg har hørt
sidstnævnte.....

--
Demon

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-04-02 12:20

Således skrev "Demon" <donotsendany@email.com> i dk.kultur.musik Sun,
28 Apr 2002 12:23:11 +0200:

>Hvor på den internationale musikscene er det nu lige jeg har hørt
>sidstnævnte.....

Det er mig der er inde i Buckethead...

Knud
--
Noir Comme le diable, chaud comme l'enfer,
pur comme un ange, doux comme l'amour."

Fra : Lincoln Park

Dato : 28-04-02 23:00

Knud Winckelmann wrote:

> Således skrev "Demon" <donotsendany@email.com> i dk.kultur.musik Sun,
> 28 Apr 2002 12:23:11 +0200:

> Det er mig der er inde i Buckethead...

Uhmhmmnmm...hvis min mor havde givet mig navnet Brian ville jeg helt
givet også skifte det til Knud...

/abe

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-04-02 13:48

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Sun,
28 Apr 2002 11:55:30 +0200:

>Dweezil Zappa.
>
>Greg Howe
>
>Gary Hoey
>
>Shawn Lane

Og sørme da også Michael Lee Firkins, nu jeg kommer til at tænke på
det.

Generel, kommer det fra Shrapnel Records er det i den stil, så det er
måske også noget der er værd at lede efter.

Ellers har <http://www.disczone.dk> er pænt udvalg i den stil.

Knud
--
Epitaph on a blues musician's tombstone:
"I didn't wake up this morning"

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 29-04-02 07:51

> er der nogle der kender andre "guitarfræsere" ala steve
> vai-satriani-masi-james murphy og alle de andre jeg lige har "glemt", men
> hvad er det de lige hedder? er der nogle der kan nævne et par stykker.

Hvad med Yngwie J. Malmsteen?

Eller David Chastain? (Hvis han da ellers laver noget endnu...)

Eller Luka Torelli? Han kan sq også flytte pølserne.

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.