ROM - Hotel centralt søges - gerne med atm~
Fra : Claus Christensen

Dato : 04-02-01 17:37

Vi er to fyre på 35 og 40 år der for første gang skal have en lang weekend i
Rom i april måned!

Er der nogen der kender et godt hotel?
Det må gerne være centralt og med atmosfære!
Jeg kender selv et væld af små gode hoteller veden over men da det er mit
første besøg i Rom vil jeg være glad for et tip eller 2

Kender I også en god restauranter med god mad, atmosfære og en god
betjening?

Tak for tipsene om det man skal se!

Mange hilsner

Claus

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-02-01 19:03

Prøv dette link : http://www.itwg.com/hotels.asp?CODE=DE947&TIPO=ACC

Det er en alletiders italiensk søgemaskine, som kan finde hoteller i
bestemte italienske byer.

Kim

--
http://www.rejsebeskrivelser.dk er nu igen opdateret med mange spændende
rejsebeskrivelser og rejselinks.

Fra : Erik Munck

Dato : 06-02-01 15:31

Hej - og god tur.

Jeg kan anbefale dette sted, har boet der et par gange med fam.

www.paginegialle.it/cisterna

hotellet ligger i Trastevera og der er pragtfuldt rund om hjørnet ved Maria
springvandet. Prisen er ca. 300000 lire pr.nat
Jeg skal selv derned i Kr.him.fartsferien (weekend) så måske mødes vi og du
giver et lille glas.

Muncken

Claus Christensen <clc@tropica.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95k0dd$kd4$1@news.inet.tele.dk...