Front til nokia 3210
Fra : Palle Christensen

Dato : 04-02-01 17:14

Hej Allesammen!
Er der nogle derude som har nogle fronte til en nokia 3210 som de er
interesserede i at sælge, eller kender nogle som har fronte til salg.. Eller
evt. en auktion som kører med den slags tilbehør til mobil telefoner...??

På forhånd tak!

Mvh. Heidi

Fra : gooby

Dato : 24-08-03 10:59

"Palle Christensen" skrev d. 04-02-01 17:14 dette indlæg :
> [...]
Eller
> evt. en auktion som kører med den slags tilbehør til mobil

Hej Heidi

Du kan finde fronte til Nokia 3210 på http://shop.gooby.dk

Nicolaj

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 24-08-03 14:15

ligesom mange andre steder
www.modify
www.cellshoppen.dk
www.funlock.dk
www.dintelefon.dk
www.djubi.dk
osv......

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør
Husk at kan betale med kreditkort

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-08-03 14:17

> Du kan finde fronte til Nokia 3210 på <snip>

Du svarer på et 2 år gammelt indlæg, ved du hvad, jeg tror sq hun har fået
fat i de fronte hun skal bruge (og muligvis også købt en ny telefon for
længst).
Ser ud som om du bare har søgt på fronte på kandu (jmgfh...), og så postet
linket til din webshop som svar på dem alle...
Hvis du en anden gang vil give dig selv lidt gratis rekvalme herinde, så
bedes du i det mindste tydeligt oplyse dit tilhørsforhold til butikken.

--
Michael