Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hjelp panasync xp g4 4600
Fra : Trond

Dato : 27-04-02 15:42

har en panasync sl95 med g4 4600 på xp
klarer ikke å få dette til å funke skikkelig sammen liten skrift på web er
uklar ,får ikke bra fps i dx7 spill
bruker nå drivere som er postet som nvcomp 28.90 drivere sammen med nv fix
har testet drivere fra 27.42 og opp
samme resultat
jeg bruker en gammel win 98 inf fil til monitoren det er fordi jeg klarer
ikke å finne noen nyere på web
jeg har testet med monitor satt til standard skjerm pnp
like uklar
har prøvd med div innstillinger for skrift både standard, clear type,og
uten noen av dem
like uklar
har prøvd mange forskjellige oppdaterins hastigheter for skjerm
like uklar
har prøvd med g2 gts kort
like uklar
under legg til fjern programmer er driverene listet opp med en størrelse av
758mb?

men i 3dmark scorer den ca 9000 uten tweaks av noe slag og med de vanlige
programmene i bakgrunnen

noen forslag?

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 16:41

"Trond" <i-15@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> 758mb?
>

> men i 3dmark scorer den ca 9000 uten tweaks av noe slag og med de vanlige

Ja, bruk tegnsetting.

/Óðin