Kommunikation med mobil
Fra : John Vestergaard

Dato : 04-02-01 16:57

Hej NG

Er der ikke en haj her, eller en der kan henvis mig til et sted hvor jeg kan
søge oplysninger om
standard for kommunikationsprotokol på kabelforbindelse til min Nokia 6210.
Jeg vil gerne lave mit eget program, men mangler data for denne
kommunikation.
Har behov for at kunne læse og skrive alle data til og fra fonen.

Håber meget på respons her, jeg vil selvfølgelig stille mit program til fri
afbenyttelse, hvis det lykkes for mig.

Med venlig hilsen
John

--

E-mail: john.vestergaard@12move.dk

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 04-02-01 20:02

Ja først vil jeg sige at denne post hører bedre hjemme i
dk.teknik.elektronik.dk, men here goes
Her kan du finde info om forbindelser og protokoller
http://www.nokiazone.dk/datakabel.php
mvh
JS

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 05-02-01 02:42

"John Vestergaard" <john.vestergaard@12move.dk> writes:

> Er der ikke en haj her, eller en der kan henvis mig til et sted hvor jeg kan
> søge oplysninger om
> standard for kommunikationsprotokol på kabelforbindelse til min Nokia 6210.

Jeg har med fordel anvendt gnokii biblioteket til programmering mod
6110 og 7110. Jeg skal ikke kunne sige om 6210'eren anvender samme
protokol, men mon ikke det er det same.

http://multivac.fatburen.org/gnokii/

--
Jens Kristian Søgaard,