Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Su-renter
Fra : Ole Hedegaard

Dato : 27-04-02 13:41

Nu har jeg atter engang læst om reglerne for at trække renterne fra på
selvangivelsen... Jeg kan se, at jeg vist har snydt mig selv ved kun at
trække de renter fra jeg har betalt og ikke dem der er tilskrevet sidste
år... GRRRR
Men kan det stadig ændres og hvordan???

Mvh Tina

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 27-04-02 20:47

Ole Hedegaard wrote:

> [...]
> selvangivelsen... Jeg kan se, at jeg vist har snydt mig selv ved kun at
> trække de renter fra jeg har betalt og ikke dem der er tilskrevet sidste

Ja, det kan ændres op til tre år bagud, men det sikreste
vil nok være at tage alle dine årsopgørelser fra SU lån
og evt. tage dem med til skattekontoret i din kommune,
eller lade en skattekyndig se på det.

Ellers skal du være lidt kvik med et regneark.
Er du det, får du gerne opskriften.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'